کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود.


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

جراحی زیبایی
کلینیک جراحی زیبایی
www.clinicsurgery.ir
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع پر اهمیت کاشت مو با بانک موی دیگران بپردازیم. با توجه به آن که پیوند مو و فولیکول یکی از مهمترین عمل های پیوند برای افراد طاس و یا دارای مو کم پشت می باشند، قصد داریم به بررسی مهمترین موضوعات پیرامون عمل زیبایی کاشت مو بپردازیم که با کمک فولیکول های مو دیگر افراد انجام می شود. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو با بانک موی دیگران چگونه انجام می گیرد؟

با توجه به آمار بالای تقاضای افراد طاس و یا دارای موهای کم پشت، انجام عمل کاشت مو، تبدیل به یکی از پر طرفدارترین عمل های زیبایی شده است که در سراسر نقاط جهان انجام می شود. اما برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آمده که آیا امکان این عمل وجود دارد؟ و یا چگونه انجام می شود؟ بنابراین ما به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و به شما کمک می کنیم تا تصمیم خود را برای انجام کاشت مو با بانک موی دیگران بگیرید.

کاشت مو با بانک موی دیگران

کاشت مو با بانک موی دیگران

بهترین مرکز انجام کاشت مو با بانک موی دیگران

بهترین مرکز کاشت مو با بانک موی دیگران مرکزی است که با کمترین هزینه و بیشترین سابقه کار بتواند این عمل زیبایی را با بهترین کیفیت برای شما انجام دهد و به عنوان بهترین مرکز کاشت مو، بتواند با کم ترین خطر و اسیب عمل، پیوند مو را برای شما به انجام برساند. زیرا کیفیت انجام این کار از هر چیزی مهمتر است و شما اگر قیمت بیشتری بپردازید، کیفیت کار بهتری به شما ارائه شود و نتیجه بسیار مطلوب تری خواهید داشت.

بهترین مرکز انجام کاشت مو

بهترین مرکز انجام کاشت مو

آیا عمل کاشت مو با کمک بانک موی دیگران خطرناک می باشد؟

عمل کاشت مو از جمله عمل هایی است که اکثر موارد موفقیت آمیز بوده است و اگر تحت نظر افراد متخصص و با تجربه انجام بشود عوارض بسیار کمی به دنبال خواهد داشت. بنابراین مهم است که شما برای عمل کاشت مو به چه مرکزی مراجعه می نمایید و همینطور از چه بانک مویی استفاده می نمایید.

این نکته را همواره به یاد بسپارید که کاشت مو عوارض و خطراتی به دنبال دارد و شما باید تمام خطرات احتمالی آن را بپذیرید و به مرکزی با سابقه بالا، برای عمل کاشت مو مراجعه نمایید که با هزینه مناسب این عمل را با کمترین خطر برای شما انجام دهند. سابقه بالا و میزان تجربه متخصصین عمل کاشت مو، مهمترین فاکتور برای انتخاب مراکز زیبایی می باشد.

شما را به مطالعه مطالب بیشتری دعوت می کنیم

از جمله خطراتی که می تواند بعد از عمل کاشت مو با بانک موی دیگران برای افراد ایجاد شود، خطراتی مانند ایجاد عفونت و یا بیماری های عفونی می باشد که ممکن است به خاطر نبود تطابق در سیستم دفاعی بدن و یا عدم تفاوت تطابق در ویژگی های بافت بدن، به وجود آید که علت اصلی آن نبود شباهت ژنتیکی در بین فرد پیوند دهنده و فرد پیوند گیرنده می باشد. بنابراین در جراحی ها، همواره خطرات این چنینی ممکن است به دنبال آید که زیر نظر متخصص باید تحت درمان قرار بگیرد.

خطرات کاشت مو با بانک موی دیگران

خطرات کاشت مو با بانک موی دیگران

کاشت مو با کمک بانک موی دیگران با بدن ما مطابقت پذیر است؟

یکی از سوالاتی که همواره در زمینه کاشت مو با بانک موی دیگران از متخصصین این زمینه پرسیده می شود، این است که آیا استفاده از فولیکول های مو دیگر افراد برای بدن دیگران مناسب است؟ و یا انجام آن صورت پذیر نمی باشد؟ اما باید این را به شما بگوییم که در دنیای امروز و با پیشرفت علم، هیچ چیزی غیر ممکن نمی باشد و امروزه راهکارهایی ارائه شده که بتوانید کاشت مو با کمک بانک موی دیگران را انجام بدهید.

با وجود آنکه بدن، سلول های خارجی را به عنوان یک مهاجم تشخیص می دهد و پیوند را پس می زند، شما می توانید عمل کاشت مو را انجام دهید، که اولین راه آن استفاده از بانک مو و فولیکول های افراد دوقلو می باشد، زیرا افرادی که دوقلو هستند، ژنتیک بسیار مشابهی دارند و احتمال موفقیت عمل کاشت آنها بسیار بالا می باشد و راه دیگر، عمل پیوند استخوان می باشد که با این کار شانس موفقیت عمل کاشت مو را بالا خواهید برد.

انطباق بانک موی دیگران با بدن

انطباق بانک موی دیگران با بدن

در کدام نواحی فولیکول های مو اهدا می شود؟

از جمله نواحی که برای کاشت مو با بانک موی دیگران مورد استفاده قرار می گیرد، فولیکول های ناحیه ریش است که از این منطقه به عنوان یکی از مناطق اهدا کننده به منظور ترمیم و کاشت موی طبیعی به کار گرفته می شود، که مزیت بزرگی که دارد، این است که فولیکول های این ناحیه تحت تاثیر هورمون DHT رشد می نماید، اما باید این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که فولیکول های ناحیه ریش برای نقاط مرزی در خط مو استفاده می شود.

از جمله نقاط دیگری که برای استفاده و برداشت فولیکول هایش انتخاب می شود، فولیکول های ناحیه شکم و ناحیه سینه می باشد که برای کاشت مو بسیار مناسب است و علت آن نازک بودن موهای این ناحیه است که به راحتی می تواند برای ایجاد تراکم مورد نظر شما به کار گرفته بشود. ناحیه انتخابی بعدی، برداشت از نقاطی از بدن شما می باشد که رشد آنها پیش بینی نشده است و از رشد آنها باید اجتناب شود.

نواحی اهدا فولیکول های مو

نواحی اهدا فولیکول های مو

هزینه کاشت مو با کمک بانک مو دیگران

شما می توانید با مراجعه به مراکز زیبایی و مراکزی که کاشت مو انجام می دهند، هزینه های مراکز مختلف را مشاهده نمایید و سپس انتخاب نمایید که کاشت مو با بانک موی دیگران در کدام مرکز با قیمت مناسب تر انجام می شود. البته باید کیفیت کار را مد نظر قرار دهید زیرا نتیجه کار تنها به چشم می آید و برای زیبایی و کیفیت کار از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد. در این مقاله سعی شتیم اطلاعاتی پیرامون کاشت مو با کمک بانک موی دیگران را به شما ارائه نماییم و از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسپگزاریم.

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

عمل ابدومینوپلاستی یک نوع جراحی زیبایی می باشد که توسط جراحان زیبایی صورت می گیرد. قبل از جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی پزشک متخصص به بیمار مشاوره های لازم در خصوص نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی را می دهد. جراحی ابدومینوپلاستی با حذف چربی و پوست های اضافه شکم، به تخت و صاف شدن شکم کمک می کند. اگر شل شدن پوست شکم بر اثر عواملی همچون زایمان یا رژیم به حالت عادی برنگردد با عمل ابدومینوپلاستی می توان این پوست های شل و اضافه را برداشت و زیبایی را به اندام خود هدیه دهید. برای آشنایی با عمل ابدومینوپلاستی و نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی که بسیار حائز اهمیت می باشد ما را همراهی کنید.

آشنایی با عمل ابدومینوپلاستی

گاهی افرادی به دلیل چاقی بیش از حد اقدام به رژیم می کنند که پس از آن پوست ناحیه شکم آنها شل و اضافه می آید و حالت ارتجاعی خود را از دست داده است و یا افرادی که بر اثر بارداری نیز پوست شکم آنها دیگر به حالت عادی برنمی گردد و پوست آنها شل و اضافه می آید، این دسته از افراد کاندیدای مناسب جراحی ابدومینوپلاستی می باشند. در ابدومینوپلاستی با حذف چربی ها و پوست های اضافه شکم سعی در باریک کردن کمر و صاف نشان دادن شکم می کند. در ابدومینوپلاستی با استفاده از دو پرش در قسمت لگن تا قسمت شرمگاهی و برش دیگر در اطراف ناف، پوست ها و چربی های اضافه شکم را برداشته سپس عضلات شکم را به یکدیگر وصل و بخیه می زنند و پس از آن ناف را به گونه قرار می دهند که حالت طبیعی شکم حفظ شود. برای نتیجه بخش بودن جراحی نیاز است به نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی توجه داشته باشید.

جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی

جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی

اهمیت خوابیدن بعد از عمل ابدومینوپلاستی

در جراحی ابدومینوپلاستی قسمت های زیادی از پوست و چربی های شکمی برداشته می شود، برای بهبود آن نیاز است به مراقبت های  بعد از آن توجه بسیاری داشت. از مهمترین مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی، استراحت کافی و نحوه صحیح خوابیدن بعد از آن می باشد تا به روند بهبود سرعت بخشیده شود. در صورتی که به نحوه صحیح خوابیدن توجه نشود روند بهبودی کند و صدمات خطرناکی ممکن پیش آید.

خوابیدن بعد از عمل ابدومینوپلاستی

خوابیدن بعد از عمل ابدومینوپلاستی

نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی

برای اینکه بتوانید بدون هیچ گونه خطری و با کمترین عوارض بعد از عمل، بهبود کامل را بدست بیاورید نیاز است به نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی توجه بسیاری داشته باشید. خوابیدن رو به بالا به صورت طاق باز احتمال کشیدگی در جای بخیه را دارد و باعث ایجاد فشار در قسمت جراحی می شود. بهترین حالت خوابیدن پس از ابدومینوپلاستی به گونه ای است که باید بدن به صورت خمیده رو به بالا باشد تا در قسمت جراحی فشار وارد نشود. برای اینکه بتوانید بدن را به صورت خمیده رو به بالا در بیاورید می توانید از دو بالش بزرگ و نرم استفاده کنید. در زمان خواب به هیچ وجه رو به پهلو و شکم نباید خوابید زیرا موجب باز شدن بخیه و کاهش سرعت روند بهبود خواهد شد.

نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی

نحوه خوابیدن بعد از جراحی شکم

مدت زمان استراحت و نحوه صحیح حرکات بعد ابدومینوپلاستی

همیشه این سوال وجود دارد که تا چه مدت نیاز است بعد از عمل ابدومینوپلاستی استراحت کرد. میزان استراحت در روند بهبود جراحی به میزان برداشت چربی و پوست در زمان جراحی بستگی دارد به گونه ای که هر چه چربی و پوست بیشتری برداشت شود نیاز به استراحت بیشتری نیز دارد تا به بهبود کامل رسید اما به طور کلی سه تا چهار هفته برای بهبود کامل نیاز است استراحت داشته باشید.

 

شما را به مطالعه مطالب بیشتری دعوت می کنیم

برای سرعت بخشیدن در روند بهبود جراحی علاوه بر استراحت کافی و نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی، نحوه نشستن و ایستادن نیز مهم می باشد. برای اینکه از حالت خوابیده به حالت نشسته و سپس به حالت ایستاده در بیایید، ابتدا به پهلو برگردید و پس از آن برای بلند شدن تمام وزن خود را بر روی دست ها بگذارید و بلند  شوید. برای خوابیدن ابتدا زانوهای خود را به لبه تخت بگذارید و سپس بنشینید و بعد از آن به حالت خوابیده در بیایید.

استراحت و نحوه صحیح حرکات بعد ابدومینوپلاستی

استراحت و حرکات بعد ابدومینوپلاستی

چند نکته برای سرعت بخشیدن به روند بهبود

یکی از نکات مهم در جراحی ابدومینوپلاستی انتخاب جراح با تجربه در این زمینه می باشد و از لازمه های عمل جراحی ابدومینوپلاستی مشاوره پیش از جراحی می باشد تا نکات مهم مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی را برای بیمار شرح دهد. برای سرعت بخشیدن به روند بهبود جراحی نیاز است به چند نکته مهم از توصیه های پزشک عمل کنید، این نکات شامل: در ابتدا میزان استراحت کافی و نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در مرحله بعد نحوه صحیح نشستن و ایستادن می باشد.

استفاده از گن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به مدت چند هفته، هر روز استفاده شود. و نکته مهم دیگر این است که تا چند هفته در هنگام خواب و در هنگام نشستن و ایستادن سعی کنید بدن خود را به حالت خمیده حفظ کنید تا از فشار و کشیدگی در ناحیه جراحی جلوگیری شود.

بهبودی جراحی شکم

بهبودی جراحی شکم

جمع بندی مطالب در مورد نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی

همانطور که در این مطلب بیان کردیم عمل ابدومینوپلاستی در افرادی که بر اثر رژیم و بارداری از شل شدگی شکم و اضافه آمدن پوست رنج می برند مناسب می باشد. در روش ابدومینوپلاستی با حذف چربی ها و پوست های اضافه سعی در صاف و باریک نشان دادن کمر می کنند. برای اینکه پس از جراحی ابدومینوپلاستی به نتیجه مطلوب برسید نیاز است به مراقبت های بعد از عمل توجه بسیاری داشته باشید که از مهمترین آنها اهمیت به نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی می باشد.

نحوه صحیح خوابیدن بعد از جراحی ابدومینوپلاستی باید به گونه ای باشد که به ناحیه جراحی فشار وارد نشود. در زمان خوابیدن و نشستن و ایستادن بدن خود را به حالت خمیده حفظ کنید تا از هرگونه کشیدگی و فشار در قسمت جراحی جلوگیری شود زیرا فشار در ناحیه جراحی موجب باز شدن بخیه ها و کاهش سرعت روند بهبود خواهد شد.

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

گاهی افرادی از بزرگی سینه یا از شل شدگی و آویزان بودن سینه های خود رنج می برند و آن زمان را زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی می بینند. ماموپلاستی همان جراحی سینه است که به منظور کوچک کردن سینه و برداشتن پوست های اضافه سینه انجام می شود. برای انجام ماموپلاستی یا همان جراحی سینه بدون عوارض، نیاز است نزد یک جراح پلاستیک با تجربه و معتبر بروید تا علاوه بر مهارت در جراحی، پیش از آن به شما مشاوره لازم را بدهد. برای آشنایی با ماموپلاستی، مزایا و عوارض جراحی، مراقبت های قبل و بعد از آن و زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی ما را همراهی کنید.

آشنایی با لغت ماموپلاستی

حتما تا به حال کلمه جراحی سینه و کوچک کردن سینه به گوشتان خورده باشد، باید گفت که ماموپلاستی همان جراحی کوچک کردن سینه می باشد. ماموپلاستی در افرادی که از بزرگی سینه های خود رنج می برند کاربرد دارد که با عمل کوچک کردن سینه، آنها را از تحمل وزن زیاد سینه ها که موجب کمردرد و درد در زمان خواب می شود، راحت می کند. در جراحی سینه با حفظ نوک سینه و حفظ عصب ها عمل جراحی را انجام می دهند. همیشه سوالاتی مبنی بر اینکه زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی کی است وجود دارد، برای پاسخ به این سوال شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می کنیم.

جراحی سینه یا ماموپلاستی

جراحی سینه یا ماموپلاستی

نحوه انجام عمل ماموپلاستی

در انجام عمل ماموپلاستی با توجه به نیازی که برای کوچک کردن سینه های شما نیاز است ممکن است متفاوت باشد. در ماموپلاستی یا همان کوچک کردن سینه ها از دو روش عمل با توجه به مناسب ترین روش عمل برای سینه های شما استفاده می شود. با توجه به تشخیص پزشک، در روش اول در ماموپلاستی، برش و برداشتن بافت های اضافه و در روش دوم از لیپوساکشن برای تخلیه چربی های اضافه سینه استفاده می شود. در روش جراحی با سه برش در اطراف آرئولا و در زیر سینه، چربی ها و پوست اضافه سینه را برداشته و سپس با حفظ نوک سینه و بافت های عصبی آن، نوک سینه را بالا برده و سینه را فرم می دهند. اندازه سینه هر فرد را با توجه به سایز مناسب برای اندام آن فرد جراحی می کنند.

چه افرادی مناسب انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی هستند؟

معمولا افرادی که به دلیل بزرگ بودن سینه ها از درد کمر، گردن، شانه ها و به دلیل سنگینی سینه ها جای بند سوتین آنها به صورت فرورفتگی روی بدنشان مانده است، مناسب ترین گزینه برای آنها عمل ماموپلاستی می باشد. بزرگ بودن سینه ها نه تنها موجب مشکلات جسمی می شود بلکه در پایین آمدن اعتماد به نفس فرد در جامعه تاثیر زیادی دارد. این دسته از افراد با انجام عمل ماموپلاستی در حفظ سلامت بدن خود، تاثیر مستقیم آن را در بالا رفتن اعتماد به نفس خود خواهند دید.

چه کسانی باید ماموپلاستی کنند؟

چه کسانی باید ماموپلاستی کنند؟

زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی

آیا می دانید زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی کی است؟ برای تشخیص زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی، بهتر از پیش از هر اقدامی توسط یک پزشک متخصص معاینه و مشاوره های لازم داده شود. مرحله بعد برای انجام جراحی حس آمادگی خود فرد برای جراحی می باشد زیرا هر فرد باید از نظر جسمی و روحی و مراقبت های بعد از جراحی آمادگی لازم را داشته باشد. طبق تحقیقاتی مشخص شده است که فصل زمستان به دلیل خنک بودن هوا و راحتی فرد بیمار برای استراحت بهترین زمان برای جراحی می باشد.

عوارض جراحی ماموپلاستی

هر عمل جراحی مانند دیگر عمل های جراحی علاوه بر مزایا، عوارضی نیز دارد. عوارض ناشی از جراحی شامل: احتمال خونریزی، عفونت پس از جراحی، واکنش به مواد بیهوشی، کبودی در ناحیه جراحی، ایجاد زخم های موقت، بی حسی در قسمت نوک سینه و اطراف سینه، مشکل در شیردهی و در مواردی عدم توان شیردهی، عدم وجود تقارن بین سینه ها و تورم پس از جراحی می باشد. برای به حداقل رساندن عوارض پس از جراحی باید به مراقبت های پس از جراحی توجه زیادی داشته باشید.

عوارض ماموپلاستی یا جراحی سینه

عوارض ماموپلاستی یا جراحی سینه

مراقبت های پس از جراحی ماموپلاستی

برای اینکه عوارض پس از جراحی ماموپلاستی را به حداقل برسانید نیاز است، زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی را بدانید و به مراقبت های بعد از عمل جراحی توجه زیادی داشته باشید تا به روند بهبود جراحی نیز سرعت ببخشید. این مراقبت ها شامل موارد زیر می باشد:

فعالیت های بدنی را در دوران نقاهت به دو تا چهار هفته محدود کنید، در هنگام خواب از خوابیدن روی سینه ها پرهیز کنید، بهترین حالت خواب در دوران نقاهت به پشت خوابیدن است، از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید، از رژیم غذایی سالم که در آن از پروتئین و سبزیجات باشد استفاده کنید، پس از چند هفته می توانید سینه ها را ماساژ دهید، قبل از هرگونه ورزش سنگین به مدت دو هفته پیاده روی کنید زیرا پیاده به گردش خون در سینه ها کمک خواهد کرد و روند بهبود را سریعتر می کند.

شما را به مطالعه مطالب بیشتری دعوت می کنیم

زمان بهبودی و میزان ماندگاری ماموپلاستی

برای اینکه به روند بهبودی جراحی ماموپلاستی یا همان جراحی سینه سرعت ببخشید نیاز است به مراقبت های بعد از جراحی توجه زیادی داشته باشید. استراحت کافی به مدت دو تا چهار هفته لازم است تا بتوانید به زندگی عادی و روزمره خود برگردید.

جراحی ماموپلاستی را اگر سنین جوانی انجام دهید می توان گفت تا مدت زمان زیادی ماندگاری دارد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که جلوی روند پیری را نمی توان گرفت و تا حدودی سینه ها فرم خود را از دست خواهند داد، اما به طور کلی می توان گفت ماندگاری عمل ماموپلاستی دائمی می باشد.

میزان ماندگاری ماموپلاستی

میزان ماندگاری ماموپلاستی

جمع بندی مطالب از زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی

همانطور که در این مطلب بیان کردیم زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی، طی تحقیقاتی بهترین زمان آن را زمستان می دانند و اینکه خود فرد باید آمادگی برای جراحی را در داشته باشد. قبل از جراحی سینه یا ماموپلاستی بهتر است از یک پزشک با تجربه مشاوره بگیرید.

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم پیرامون نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو اطلاعاتی را خدمتتان ارائه نماییم . با توجه به آن که امروزه، عمل های زیبایی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، عمل زیبایی که برای کوچک نمودن بازو انجام می شود نیز با آمار بالایی سراسر جهان صورت می گیرد. پس تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید تا پیرامون نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم.

براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

لیفت بازو که با نام جراحی براکیوپلاستی شناخته شده است، از طریق بریدن پوست اضافی که به صورت گوشت اضافه و شل، زیر بازو دیده می شود، انجام می گیرد که به سفت شدن بازو کمک می کند و باعث می شود تا بازو کاملاً صاف شود و چربی های اضافه آن نیز حذف شود. این جراحی به ایده آل نمودن اندام و بدن افراد کمک می کند و باعث می شود تا بازو ها ظاهر بهتری پیدا کنند.

ژنتیک و سن افراد نقش مهم و اساسی در ظاهر بازو ها دارند. اما نمی توان گفت که تنها دلیل و علت شل به نظر رسیدن بازی ها به خاطر سن و سال و زمینه های ارثی می باشد، بلکه این مورد را در افرادی که رژیم های سخت گرفته اند نیز مشاهده می کنیم، که در آخر بسیاری از این افراد مجبور به انجام جراحی براکیوپلاستی و لیفت بازو می شوند.

نحوه انجام جراحی لیفت بازو

نحوه انجام براکیوپلاستی

آمادگی برای انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

برای انجام گرفتن بهتر نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو افراد باید آمادگی لازم را داشته باشند و باید اقداماتی از چندین ماه قبل از لیفت بازو انجام بدهند تا جراحی به بهترین صورت ممکن نتیجه بدهد.

 افرادی که سیگاری هستند باید از حدود یک ماه مصرف سیگار را به طور کامل قطع نمایند تا اثرات مخرب سیگار بر روی نتیجه جراحی دیده نشود. برای مثال سیگار کشیدن باعث می شود که افراد، در روند بهبودی بازو، سرعت کند تری را داشته باشند. قطع مصرف سیگار به این افراد کمک می کند تا نتیجه بهتری از این عمل جراحی بگیرند.

بیماران قبل از عمل جراحی، باید توسط پزشک معاینه شوند تا توسط پزشک میزان خطرات و عوارض پس از عمل جراحی نیز مشخص شود و پزشک تشخیص بدهد که آیا بیمار توانایی رفتن زیر تیغ جراحی را دارد و یا باید دست نگه داشته شود. در این جلسات بیمار باید تمام سوالاتی که در ذهن خود دارد را از پزشک بپرسد و تمام ابهامات ذهنی خود را برطرف نماید.

 در این جلسات برای مشخص شدن نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو باید از قفسه سینه عکس برداری شود و نمودار الکتروکاردیوگرام بیمار نیز به دقت بررسی گردد و برای بیمار دارو هایی تجویز بشود که قبل از جراحی آن را مصرف نماید و تمام داروهای مصرفی لازم نیز چه قبل و چه بعد از جراحی برای بیمار تعیین شود.

 نتیجه تمام این ارزیابی ها به ایمن انجام شدن عمل جراحی به صورت هر چه تمام تر کمک می کند و همچنین در این جلسات به بیمار گفته می شود که آیا نیاز دارد دارو های ضد التهابی غیر استروئیدی را مانند ایبوپروفن مصرف نماید و یا از دو هفته قبل نیاز به قطع این دارو ها دارد.

اقدامات قبل از براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

اقدامات قبل از براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو به چه صورت است؟

جراحی براکیوپلاستی روند درمان کاملا مشخص و علمی دارد. پزشکان پیش از انجام عمل و در روز جراحی باید علامت هایی را بر روی بازوی بیمار مشخص نمایند که محل انجام برش بر روی بازوی بیمار کاملاً مشخص و واضح باشد. این برش ها در ناحیه داخل بازوها ایجاد می شود و از بالای آرنج تا زیر بغل صورت می گیرد.

 پس از آنکه علامت ها کاملا زده شد، از بی حسی به صورت موضعی و یا در صورت نیاز از بیهوشی استفاده می شود و برش ها انجام می شود. انتخاب اینکه کدام نوع بیهوشی برای بیمار صورت بگیرد به انتخاب تکنیک های جراحی در نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو بستگی دارد که با تشخیص پزشک صورت می گیرد.

شما را به مطالعه مطالب بیشتری دعوت می کنیم

بعد از انجام برش پوست بازو کشیده می شود و چربی ها نیز حذف می شود و بعد از این کار بخیه های مورد نیاز نیز در این ناحیه به کار می رود. این جراحی در حدود ۳ ساعت طول می کشد که فرد بعد از انجام جراحی مرخص می شود و به منزل می رود و شب اول نیاز است که کسی در کنار او باشد تا اگر مشکلی بروز پیدا کرد به او کمک نماید.

نحوه انجام جراحی لیفت بازو

نحوه انجام جراحی لیفت بازو

هزینه جراحی براکیوپلاستی

اگر پیرامون هزینه جراحی براکیوپلاستی سوالاتی دارید می توانید با آگاهی پیدا کردن نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو متوجه میزان قیمت هزینه های احتمالی بشویید. زیرا داروهای به کار رفته هزینه بیهوشی و دیگر هزینه های لازم و همینطور دستمزد پزشک جراح، همه بر روی هزینه کل جراحی پلاستیک اثر گذارند.

خطرات و عوارض جانبی جراحی براکیوبلاستی

خطرات و عوارض جانبی جراحی براکیوبلاستی

خطرات و عوارض جانبی جراحی براکیوبلاستی

در این قسمت به خطرات و عوارض احتمالی نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو خواهیم پرداخت. هر عمل جراحی زیبایی ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که این جراحی، علاوه بر احتمال بروز عفونت و درد، شامل عوارض دیگری نیز می باشد. از عوارض احتمالی خونریزی بسیار شدید و ایجاد تجمع مایعات در محل بخیه و احتمال ایجاد آسکار بلند مدت می باشد.

 ممکن است به رگ های خونی آسیب وارد شود و یا در مسیر ماهیچه ها و اعصاب که در ناحیه بازو وجود دارند، اختلالاتی به وجود آید و یا بافت های چربی از بین برود. خود عمل بیهوشی آثار منفی در پی دارد که التهاب ذات الریه از جمله آن می باشد و همینطور و سکته مغزی و سکته قلبی را نیز در پی دارد و حتی ممکن است در موارد خاص مرگ صورت بگیرد.

لیفت بازو و براکیوپلاستی و خطرات بیهوشی آن

درصد کمی از بیمارانی که زیر تیغ عمل جراحی می روند، دچار  عوارض بیهوشی می شوند. اما نیاز است که شما با پزشک متخصص خود صحبت نمایید و از میزان عوارض احتمالی به طور کامل با خبر شوید. در این مقاله سعی نمودیم تا اطلاعات کافی را پیرامون نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو در اختیارتان بگذاریم تا با آگاهی بیشتری به تصمیم گیری بپردازید.

  • iran plasticsurgery