کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود.


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

جراحی زیبایی
کلینیک جراحی زیبایی
www.clinicsurgery.ir
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

  • ۰
  • ۰

رپورتاژ آگهی به گزارش جوان آنلاین/ بلفاروپلاستی به عمل برداشتن قسمت های چربی و یا ماهیچه ای بالای چشم گفته می شود که به راحتی می توان با استفاده از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی جای اسکار و زخم ناشی از بخیه را درمان کرد. به دلیل برخی عوامل و نیز در بیشتر موارد به دلیل افزایش سن قسمت فوقانی و یا زیرین چشم و در برخی موارد هر دو قسمت شامل چربی و یا پوست اضافی می باشد که بر روی زیبایی و جوانی و نیز نحوه دیدن فرد تاثیر گذار می باشد. از طریق این عمل می توان حالت اولیه چشم را بازگرداند که باید بیمار تمام شرایط لازم برای عمل را دارا باشد.

بلفاروپلاستی

جراحی پلک که به آن بلفاروپلاستی و یا لیفت پلک نیز گفته می شود، جراحی است که در آن چربی و یا ماهیچه اضافی رو پلک های فوقانی را برداشته شده و از افتادگی پلک بر روی چشم جلوگیری می شود. این نوع افتادگی که بیشتر در اثر افزایش سن رخ می دد موجب می شود که یک لایه پوست اضافی در بالا و پایین چشم جمع شده و این امر گاهی مانع از دید فرد نیز می شود. عمل بلفاروپلاستی که نوعی عمل زیبایی نیز محسوب می شود، چربی و یا ماهیچه های موجود بر روی پلک بلایی برداشته شده و چشم به ظاهر اولیه خود باز می گردد. افراد بالای 35 سال کاندیدای مناسبی برای این عمل می باشند. مراقبت های بعد از عمل بسیار مهم بوده و نوعی از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی یا جراحی پلک در بازار موجود می باشد که می توانید از آن جهت افزایش ترمیم زخم پلک استفاده کنید.

بهترین کرم ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک یا بلفاروپلاستی

قبل و بعد بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی نوعی از جراحی پلک می باشد که در آن قسمت اضافی بالای پلک برداشته می شود. این بخش اضافی که بیشتر در پلک های فوقانی دیده می شود، می تواند در پلک پایینی نیز رخ دهد. جراحی بلفاروپلاستی موجب بهبود بینایی شده و نیز بر روی ظاهر و جوانی چشم نیز تاثیر گذار می باشد. این عمل بسیار حساس بوده و معمولا از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی برای تسریع روند بهبودی زخم استفاده می شود. مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی باید به دقت انجام شود تا از وقوع عوارض و خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید. از جمله مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی می توان به استفاده از عینک آفتابی، عدم استفاده از لنز، حداقل 5 الی 10 روزا از رانندگی خودداری کنید، استراحت کردن، خودداری از انجام فعالیت های سنگین ورزشی، عدم خم شدن و برداشتن وسایل سنگین و بالای 2.3 کیلوگرم و نیز نحوه صحیح خوابیدن بر روی بالشت و طبق گفته پزشک اشاره کرد. همچنین استفاده از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی نیز میتواند در رفع اسکار بعد از عمل تاثیر بسزایی داشته باشد.

بهترین کرم ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک یا بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی به دلیل حساسیت بالای پوست دور چشم ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. این گونه عوارض بسیار نادر بوده و گاهی اوقات بعد از گذشت مدتی به طور کامل بهبود می یابد. اسکار یکی از عوارضی است که بعد از عمل بیشتر بیماران با ان درگیر هستند. جای زخم و یا همان اسکار با استفاده از انواع بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی قابل ترمیم می باشد. ژل سیلیکونی رژواسیل یکی از انواع این گونه کرم ها می باشد موجب مسطح شدن اسکار و کاهش و محو شدن آن نیز می شود.

عوارض عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی به عمل برداشتن پوست و یا چربی و ماهیچه اضافی رو پلک فوقانی افتاده و گاهی موجب مانع دید در فرد می شود. عوارض عمل بلفاروپلاستی بسیار نادر و غیر معمول می باشد از جمله این عوارض می توان به خشکی چشم که کاملا وقتی بوده و استفاده از انواع بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی می توان آن را درمان کرد. گاهی اوقات بسته نشدن کامل چشم هنگام پلک زدن و یا خواب موجب ریزش اشک شده و گاهی این امر به دلیل اشتباه جراح بوده که پوست پلک کشیده شده و قابلیت ارتجاعی نداشته و نیاز به تجدید جراحی دارد. اسکار یا همان زخم اضافی می باشد که در ان جای زخم و برش پوستی برجسته و دارای بخش اضافی می باشد که می توان به استفاده از کرم آن را درمان کرد. از دیگر عوارض عمل بلفاروپلاستی می توان به جمع شدن پلک و ناتوانی در بستن آن و همچنین تورم و کبودی نیز اشاره کرد.

عوارض بلفاروپلاستی

خطرات بعد از عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی در کلینیک های معتبر و دارای مجوز بهداشتی و نحن نظر جراح متخصص انجام می شود. پوست چشم نسبت به سیر پوست های قسمت های دیگر بدن حساس بوده و خیلی زود ترمیم و بهبود می یابد ولی با این حال اگر کوچکترین اشتباه هنگام جراحی و یا مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی پیش اید موجب خطرات گاها جبران ناپذیری می شود. برای جلوگیری از این خطرات احتمالی باید مراقبت های دقیقی به عمل آید. از جمله این خطرات احتمالی می توان به احتمال خونریزی از خطوط برش، خطرات بیهوشی، بی حسی مژه ها، خشکی و مشکل در بستن چشم ها، عفونت، تورم و کبودی، احتمال به تجدید جراحی، زخم نامطلوب و تغییر موقتی و یا حتی دائمی در بینایی فرد اشاره کرد.

بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی و نحوه استفاده از آن

عمل بلفاروپلاستی به عنوان جراحی زیبایی نیز محسوب شده و باید تحت نظر متخصص انجام شود زیرا ممکن است عوارض بازگشت ناپذیری را به همراه داشته باشد. میزان هزینه عمل بلفاروپلاستی به عوامل مختلفی بستگی داشته و دستمزد پزشک و همچنین کلینیکی که به آن مراجعه کرده و نیز تعداد پلک هایی که برای جراحی مورد نظر می باشد بر روی هزینه بلفاروپلاستی تاثیر گذار می باشد. بعد از عمل مراقبت هایی نیاز است که باید آن را رعایت کنید تا از عوارض احتمالی و حساسیت جلوگیری شود. جای زخم و اسکار را نیز می توان با استفاده از کرم ها و پماد های تجویز کننده پزشک برای رفع جای زخم را بهبود بخشید. از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی می توان به ژل سیلیکونی رژواسیل و نیز استفاده از کرم های موضعی و یا لیزر اشاره کرد.

بهترین کرم ترمیم کننده جای زخم جراحی پلک یا بلفاروپلاستی

کرم ترمیم کننده بلفاروپلاستی

سخن پایانی

اگر قصد انجام عمل های زیبایی ارزان مثل جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی شکم در تهران یا جراحی چانه را دارید و به دنبال کلینیک جراحی زیبایی می باشید، با مراجعه به وب سایت www.clinicsurgery.ir می توانید بهترین کلینیک زیبایی در تهران آشنا و بهترین متخصص جراح زیبایی را پیدا کرده و با بهترین قیمت های جراحی زیبایی در کلینیک جراحی زیبایی به نتیجه مطلوب و دلخواهی که مد نظر دارید برسانید.

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • iran plasticsurgery

رپورتاژ آگهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی