کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود.


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

جراحی زیبایی
کلینیک جراحی زیبایی
www.clinicsurgery.ir
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم جزء افرادی هستید که تمایل دارید برای رفع چروک های پوست خود از بوتاکس استفاده کنید اما از عوارض آن می ترسید این مقاله را دنبال کنید در این مقاله به بررسی شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی می پردازیم.بوتاکس برخلاف تصور عمومی نام یک دارو نیست بلکه نام یک برند معتبر از داروی رفع خطوط صورت می باشد که تبدیل به یک انقلاب در احیای پوست و جوانسازی آن شده است.

بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک روش برای احیای پوست و به تعویق انداختن پیری پوست می باشد.سم بوتولینوم در قالب برندهای مختلف برای احیای پوست استفاده می شود.از این روش برای ازبین بردن خطوط اخم، چروک های روی پیشانی و گردن، خطوط پنجه کلاغی و... استفاده می شود.ابتدا از این دارو برای درمان برخی از بیماری ها اعم از سردردهای میگرنی، قرینگی صورت و... استفاده می شده است.به علت ویژگی خاص این دارو که مختل کردن عملکرد عضلات می باشد.امروز بوتاکس به طور گسترده در پزشکی به کار گرفته می شود.

مزیت هایی که سبب برتری بوتاکس نسبت به سایر روش های احیای پوست می باشد عبارتند از:
  • برای درمان با این روش نیازی نیست که در بیمارستان بستری شوید این درمان به صورت سرپایی در کلینیک هم انجام می گیرد.
  • بوتاکس یک روش درمانی غیر تهاجمی محسوب می شود.
  • نسبت به سایر روش های پزشکی زیبایی هزینه ی مناسب تری دارد
  • نتیجه ی احیای پوست به سرعت قابل مشاهده است.

بوتاکس بسته به میزان چروک پوست، دوز مصرفی و...هر 3 یا 6 ماه یکبار تجدید می شود و حدودا تاثیرات آن را بعد از 7 روز می بینید.تزریق بوتاکس به افراد زیر 18 سال، خانم های باردار و شیرده و... توصیه نمی شود.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس چیست؟

شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

رفع خطوط پیشانی از پرکاربردترین موارد استفاده از بوتاکس می باشد.این روش درمانی موقتی می باشد و بسته به عوامل مختلفی هرچند وقت یکبار باید تجدید شود و عوارض چندانی هم ندارد.

برخی از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی عبارتند از:
  • از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی وقوع عفونت در محل تزریق و در صورت عدم درمان گسترش آن به قسمت های دیگر صورت می باشد و این عفونت در برخی از مواقع سبب ورم و التهاب پوست هم می شود.
  • از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی بروز حساسیت های آلرژیک در فرد می باشد.
  • از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی که به طور معمول بروز می کند و بعد از مدتی رفع می شود قرمزی محل تزریق، خارش در ناحیه ی خطوط چروک، تهوع و...
  • از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی عدم تقارن بین سمت راست و چپ صورت می باشد به این صورت که ممکن است در یک سمت صورت بوتاکس بیشتری جذب شود و به این ترتیب یک قسمت پیشانی بالاتر از یک قسمت دیگر قرار می گیرد یا ممکن است پزشک در دو سمت پیشانی دوزهای مختلفی تزریق کند.

عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی که به علت عدم مهارت پزشک به وجود می آید

نکته ی مهمی که در زمان احیا و جوانسازی پوست با انواع روش های پزشکی وجود دارد این است که حتما برای انجام تزریقات، عمل جراحی زیبایی و لیزر به متخصص یا فوق تخصص پوست و مو یا سایر متخصصین با تجربه مراجعه کنید زیرا عدم مهارت، تجربه و تخصص پزشک موجب آسیب رسیدن به ارگان های بدن می شود در برخی مواقع به جای زیبایی مد نظرتان دچار مشکلات دیگر خواهید شد و زیبایی طبیعی خود را نیز از دست می دهید. شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی ناشی از عدم مهارت پزشک افتادگی یکی از ابروها می باشد که سبب عدم تقارن بین دو ابرو می شود این اتفاق به دلیل اختلال در عضله بالارونده ابرو صورت می گیرد. یکی دیگر از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی افتادگی پلک می باشد که به علت تزریق نادرست پزشک بر روی خطوط افقی چروک پیشانی صورت می گیرد.

پرطرفدارترین مطالب را از دست ندهید!

مهارت پزشک در تزریق بوتاکس پیشانی

مهارت پزشک در تزریق بوتاکس پیشانی

دلایل ایجاد عوارض بوتاکس پیشانی

دلایل ایجاد شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی عبارتند از:
  • گاهی اوقات فرد به دلیل اختلاف قیمت ناچیز به مراکز نامعتبر مراجعه می کند و همین امر سبب می شود از نوعی بوتاکس غیر استاندارد برای وی استفاده شود و همین امر موجب بروز عوارض بوتاکس می شود.
  • به علت عدم مهارت و تجربه ی لازم پزشک دوزی بالاتر از حد مجاز را برای بیمار تزریق می کند.
  • نقاطی که توسط پزشک برای تزریق انتخاب می شود صحیح نباشد.
  • به علت استفاده از داروهای نامعتبر، دارو تا حد زیادی رقیق باشد.

این موارد سبب می شود داروی تزریق شده به قسمت های دیگر عضله نفوذ کند و عملکرد آن ها را مختل کند.اما خوشبختانه جای نگرانی وجود ندارد تقریبا تمام این قبیل از عوارض بوتاکس بعد از مدتی از بین می رود و عضلات به حالت قبل بر می گردند.چنانچه یک کلینیک زیبایی معتبر را برای تزریق بوتاکس انتخاب کنید دیگر جای نگرانی وجود ندارد و گرفتار هیچ کدام از عوارض بوتاکس نخواهید شد.

عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی

عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی

عواملی که موجب تاثیرگذاری بیشتر بوتاکس بر روی پیشانی

افرادی که برای احیای پوست خود به سراغ درمان با بوتاکس می روند تمایل دارند که این درمان بر روی آن ها مدت دار باقی بماند و یکی از سوالات رایج مراجعه کنندگان میزان ماندگاری بوتاکس بر روی صورت است.به طور معمول تاثیرات بوتاکس نهایتا تا 8 ماه باقی می ماند.چنان چه به درستی از آن مراقبت شود ممکن است اثرات آن کمی طولانی تر باقی بماند.جنس پوست و همچنین ضخامت ماهیچه های پیشانی از عوامل اصلی ماندگاری بوتاکس محسوب می شود.هرچه پوست و ماهیچه صورت نازک تر باشد تاثیرات بوتاکس بر روی آن بیشتر باقی خواهد ماند اما ضخامت بالای ماهیچه ها سبب می شود پزشک دوز بوتاکس بیشتری تزریق کند که البته اصلا توصیه نمی شود.

درد به هنگام تزریق بوتاکس

یکی از مزیت های احیای پوست با بوتاکس این است که این روش کاملا بدون درد می باشد اما باید به این نکته توجه کنید زمانی دردی را احساس نخواهد کرد که درمان بوتاکس توسط یک پزشک متخصص و با تجربه صورت گیرد در این صورت است که کوچکترین دردی احساس نخواهید کرد و با هیچ گونه عارضه ای هم مواجه نخواهید شد.تنها عوارضی که ممکن است به صورت جزئی ایجاد شود و خیلی زود رفع شود عبارتند از: تورم، کبودی و قرمزی محل تزریق

  • ۰۰/۰۶/۰۲
  • iran plasticsurgery

بوتاکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی