کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود.


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

جراحی زیبایی
کلینیک جراحی زیبایی
www.clinicsurgery.ir
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم جزء افرادی هستید که تمایل دارید برای رفع چروک های پوست خود از بوتاکس استفاده کنید اما از عوارض آن می ترسید این مقاله را دنبال کنید در این مقاله به بررسی شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی می پردازیم.بوتاکس برخلاف تصور عمومی نام یک دارو نیست بلکه نام یک برند معتبر از داروی رفع خطوط صورت می باشد که تبدیل به یک انقلاب در احیای پوست و جوانسازی آن شده است.

بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک روش برای احیای پوست و به تعویق انداختن پیری پوست می باشد.سم بوتولینوم در قالب برندهای مختلف برای احیای پوست استفاده می شود.از این روش برای ازبین بردن خطوط اخم، چروک های روی پیشانی و گردن، خطوط پنجه کلاغی و... استفاده می شود.ابتدا از این دارو برای درمان برخی از بیماری ها اعم از سردردهای میگرنی، قرینگی صورت و... استفاده می شده است.به علت ویژگی خاص این دارو که مختل کردن عملکرد عضلات می باشد.امروز بوتاکس به طور گسترده در پزشکی به کار گرفته می شود.

مزیت هایی که سبب برتری بوتاکس نسبت به سایر روش های احیای پوست می باشد عبارتند از:
  • برای درمان با این روش نیازی نیست که در بیمارستان بستری شوید این درمان به صورت سرپایی در کلینیک هم انجام می گیرد.
  • بوتاکس یک روش درمانی غیر تهاجمی محسوب می شود.
  • نسبت به سایر روش های پزشکی زیبایی هزینه ی مناسب تری دارد
  • نتیجه ی احیای پوست به سرعت قابل مشاهده است.

بوتاکس بسته به میزان چروک پوست، دوز مصرفی و...هر 3 یا 6 ماه یکبار تجدید می شود و حدودا تاثیرات آن را بعد از 7 روز می بینید.تزریق بوتاکس به افراد زیر 18 سال، خانم های باردار و شیرده و... توصیه نمی شود.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس چیست؟

شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

رفع خطوط پیشانی از پرکاربردترین موارد استفاده از بوتاکس می باشد.این روش درمانی موقتی می باشد و بسته به عوامل مختلفی هرچند وقت یکبار باید تجدید شود و عوارض چندانی هم ندارد.

برخی از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی عبارتند از:
  • از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی وقوع عفونت در محل تزریق و در صورت عدم درمان گسترش آن به قسمت های دیگر صورت می باشد و این عفونت در برخی از مواقع سبب ورم و التهاب پوست هم می شود.
  • از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی بروز حساسیت های آلرژیک در فرد می باشد.
  • از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی که به طور معمول بروز می کند و بعد از مدتی رفع می شود قرمزی محل تزریق، خارش در ناحیه ی خطوط چروک، تهوع و...
  • از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی عدم تقارن بین سمت راست و چپ صورت می باشد به این صورت که ممکن است در یک سمت صورت بوتاکس بیشتری جذب شود و به این ترتیب یک قسمت پیشانی بالاتر از یک قسمت دیگر قرار می گیرد یا ممکن است پزشک در دو سمت پیشانی دوزهای مختلفی تزریق کند.

عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

عوارض تزریق بوتاکس پیشانی

شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی که به علت عدم مهارت پزشک به وجود می آید

نکته ی مهمی که در زمان احیا و جوانسازی پوست با انواع روش های پزشکی وجود دارد این است که حتما برای انجام تزریقات، عمل جراحی زیبایی و لیزر به متخصص یا فوق تخصص پوست و مو یا سایر متخصصین با تجربه مراجعه کنید زیرا عدم مهارت، تجربه و تخصص پزشک موجب آسیب رسیدن به ارگان های بدن می شود در برخی مواقع به جای زیبایی مد نظرتان دچار مشکلات دیگر خواهید شد و زیبایی طبیعی خود را نیز از دست می دهید. شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی ناشی از عدم مهارت پزشک افتادگی یکی از ابروها می باشد که سبب عدم تقارن بین دو ابرو می شود این اتفاق به دلیل اختلال در عضله بالارونده ابرو صورت می گیرد. یکی دیگر از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی افتادگی پلک می باشد که به علت تزریق نادرست پزشک بر روی خطوط افقی چروک پیشانی صورت می گیرد.

پرطرفدارترین مطالب را از دست ندهید!

مهارت پزشک در تزریق بوتاکس پیشانی

مهارت پزشک در تزریق بوتاکس پیشانی

دلایل ایجاد عوارض بوتاکس پیشانی

دلایل ایجاد شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس پیشانی عبارتند از:
  • گاهی اوقات فرد به دلیل اختلاف قیمت ناچیز به مراکز نامعتبر مراجعه می کند و همین امر سبب می شود از نوعی بوتاکس غیر استاندارد برای وی استفاده شود و همین امر موجب بروز عوارض بوتاکس می شود.
  • به علت عدم مهارت و تجربه ی لازم پزشک دوزی بالاتر از حد مجاز را برای بیمار تزریق می کند.
  • نقاطی که توسط پزشک برای تزریق انتخاب می شود صحیح نباشد.
  • به علت استفاده از داروهای نامعتبر، دارو تا حد زیادی رقیق باشد.

این موارد سبب می شود داروی تزریق شده به قسمت های دیگر عضله نفوذ کند و عملکرد آن ها را مختل کند.اما خوشبختانه جای نگرانی وجود ندارد تقریبا تمام این قبیل از عوارض بوتاکس بعد از مدتی از بین می رود و عضلات به حالت قبل بر می گردند.چنانچه یک کلینیک زیبایی معتبر را برای تزریق بوتاکس انتخاب کنید دیگر جای نگرانی وجود ندارد و گرفتار هیچ کدام از عوارض بوتاکس نخواهید شد.

عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی

عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی

عواملی که موجب تاثیرگذاری بیشتر بوتاکس بر روی پیشانی

افرادی که برای احیای پوست خود به سراغ درمان با بوتاکس می روند تمایل دارند که این درمان بر روی آن ها مدت دار باقی بماند و یکی از سوالات رایج مراجعه کنندگان میزان ماندگاری بوتاکس بر روی صورت است.به طور معمول تاثیرات بوتاکس نهایتا تا 8 ماه باقی می ماند.چنان چه به درستی از آن مراقبت شود ممکن است اثرات آن کمی طولانی تر باقی بماند.جنس پوست و همچنین ضخامت ماهیچه های پیشانی از عوامل اصلی ماندگاری بوتاکس محسوب می شود.هرچه پوست و ماهیچه صورت نازک تر باشد تاثیرات بوتاکس بر روی آن بیشتر باقی خواهد ماند اما ضخامت بالای ماهیچه ها سبب می شود پزشک دوز بوتاکس بیشتری تزریق کند که البته اصلا توصیه نمی شود.

درد به هنگام تزریق بوتاکس

یکی از مزیت های احیای پوست با بوتاکس این است که این روش کاملا بدون درد می باشد اما باید به این نکته توجه کنید زمانی دردی را احساس نخواهد کرد که درمان بوتاکس توسط یک پزشک متخصص و با تجربه صورت گیرد در این صورت است که کوچکترین دردی احساس نخواهید کرد و با هیچ گونه عارضه ای هم مواجه نخواهید شد.تنها عوارضی که ممکن است به صورت جزئی ایجاد شود و خیلی زود رفع شود عبارتند از: تورم، کبودی و قرمزی محل تزریق

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

استفاده از ژل لب برای افرادی که بنا به هر دلیل از شکل ظاهری لب خود احساس رضایت نمی کنند یا تمایل به داشتن لب های حجیم تر دارند، یک عمل زیبایی کم هزینه محسوب می شود. با انواع مدل های تزریق ژل لب و ویژگی های هر کدام بیشتر آشنا می شویم.

ژل لب

در بعضی از افراد لب ها به صورت قابل توجهی باریک است که باعث می شود تعادل مناسبی بین اجزاء صورت وجود نداشته باشد. معمولا برای ایجاد هماهنگی و افزایش حجم لب ها می توان از روش های مختلفی استفاده نمود. امروزه به دلیل سرعت و دقت بالایی که در عمل تزریق فیلرها وجود دارد، از این روش ها بیشتر استفاده می شود. فیلرها از جمله محصولات پرطرفدار در میان افراد هستند که استفاده از آنها با عوارض کمی همراه بوده و درصد موفقیت استفاده از آنها نیز بسیار بالا است. ژل لب به انواع مختلفی توسط متخصصین برای افراد در نظر گرفته می شود که بستگی بسیار زیادی به ویژگی های فردی و چهره افراد دارد.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب

انواع مدل های تزریق ژل لب

شاید شما هم در چهره بعضی از افراد که از تزریق ژل لب برای افزایش حجم لب های خود استفاده نموده اند کمی ناهماهنگی مشاهده کرده باشید. این عدم تناسب بین اجزا صورت بعد از تزریق ژل لب به دلیل عدم توجه افراد به ویژگی های فردی و فیزیک صورت آنها است. از مهمترین نکاتی که در زمان انتخاب انواع مدل های تزریق ژل لب باید حتما مورد توجه افراد قرار بگیرد، نوع مدل ژل لب هماهنگ با چهره فرد است. با مشورت با متخصصین در این زمینه می توانید از انواع مدل های تزریق ژل لب که با ویژگی های صورت شما تناسب بیشتری دارد استفاده نمایید.

مدل قلبی تزریق ژل لب

بیشتر افراد برای تزریق ژل لب از مدل قلبی استفاده می نمایند. در این مدل لب ها بسیار برجسته و لب بالا به صورت قلب جلوه می نماید. البته توجه نمایید که این مدل بیشتر برای بانوان مناسب بوده و دوشیزگان بهتر است از انواع مدل های تزریق ژل لب که سن آنها را کمتر نشان می دهد، استفاده نمایند. نکته مهم در این مدل در این است که مدل قلبی بیشتر برای صورت های بیضی شکل مناسب بوده و جذابیت را در این نوع چهره افزایش می دهد.

ژل لب قلبی

ژل لب قلبی

مدل عروسک روسی

اگر تمایل به برجسته نمودن لب های خود دارید، اما از مدل قلبی زیاد رضایت ندارید، می توانید از مدل عروسک روسی که کمی کم حجم تر و صاف تر است استفاده نمایید. در این مدل لب ها کمتر به سمت بالا کشیده می شوند و ژل لب از قسمت اطراف لب ها تزریق و به سمت داخل لب می رود. استفاده از هیالورونیک اسید به این مدل از انواع مدل های تزریق ژل لب ماندگاری بیش از یک سال و نیم می دهد. اما توجه نمایید که باید مراحل ترمیمی و دوره ای را در فواصل 6 ماهه انجام دهید.

پرطرفدارترین مطالب را از دست ندهید!

ژل لب عروسک روسی

ژل لب عروسک روسی

مدل باربی از انواع مدل های تزریق ژل لب

این مدل بسیار مورد استقبال متقاضیان تزریق ژل لب قرار دارد. در این مدل که بیشتر بر روی لب پایین فرد صورت می گیرد، تزریق ژل باعث شکل دهی لب به صورت مستطیل می شود. بیشتر متخصصین این مدل تزریق ژل را برای هر نوع صورتی پیشنهاد نمی کنند زیرا تناسب و هماهنگی این مدل با هر نوع صورت بسیار کم بوده و امکان نارضایتی در فرد و تزریق مجدد ژل لب برای تغییر در مدل بسیار زیاد است.

ژل لب باربی

ژل لب باربی

مدل فانتزی تزریق ژل لب

اگر تمایل دارید که لب های شما بیشتر از حد متعادل برجسته و چشمگیر شود این مدل تزریق ژل لب برای شما مناسب است. اما توجه نمایید که برای ایجاد هماهنگی بیشتر لازم است که حتما تزریق ژل لب بر روی قسمت های دیگر صورت نظیر گونه ها و چانه نیز انجام شود. این کار باعث می شود تا مدل فانتزی لب ها با صورت متناسب تر و زیبایی بیشتری ایجاد شود.

ژل لب فانتزی

ژل لب فانتزی

مدل سوتی تزریق ژل لب

این مدل بیشتر برای افرادی مناسب است که فک بالایی در آنها کمی جلوتر از فک پایین است یا به اصطلاح دندان خرگوشی هستند. این افراد معمولا در زمان بسته بودن دهان بین لب های خود، دارای فاصله هستند. برجسته کردن لب ها در این افراد باعث می شود تا لب های حالت سوت زدن بگیرند و بین آنها یک فاصله کم ایجاد شود. البته برای افرادی که تمایل به استفاده از این مدل از انواع مدل های تزریق ژل لب را دارند متخصص با تجربه و مهارت خود فاصله مناسب را بین دو لب ایجاد می نماید.

ژل لب

ژل لب

مدل چاکدار تزریق ژل لب

ایجاد چاک بر روی لب پایین باعث زیبایی بیشتر خط خنده در صورت می شود. به همین سبب افراد زیادی تمایل به استفاده از این مدل تزریق ژل لب دارند. در این مدل تزریق ژل لب به گونه ای انجام می شود که در دو سمت لب ژل بیشتر و در قسمت میانی ژل کمتر تزریق می شود. در این صورت لب به صورت چاکدار جلوه می نماید. در بعضی از مواقع در صورتی که متقاضی از تزریق ژل لب و فرم دهی لب های خود احساس رضایت نکند از جراحی برای ایجاد این چاک بر روی لب استفاده می شود.

ژل لب چاکدار

ژل لب چاکدار

مدل طبیعی و مد گرد تزریق ژل لب

در بعضی از مواقع متقاضی تمایل به مدل دار کردن لب های خود نیست و تنها تمایل به حجیم تر کردن لب خود دارد. در این مدل با تزریق مقدار مناسبی از ژل لب حالت طبیعی لب ها حفظ و تنها کمی بر حجم آنها افزوده می شود. در مدل لب گرد نیز لب ها با تزریق ژل لب تقریبا به صورت گرد شکل دهی می شوند و لب بالا کمی حجیم تر از لب پایین فرد می شود.

با آشنا شدن با انواع مدل های تزریق ژل لب شما می توانید با انتخاب مدل مناسب به زیبایی چهره و لب های خود بیفزایید. اما توجه کنید که حتما قبل از انتخاب با یک متخصص متبحر و با تجربه مشورت نمایید. انتخاب بهترین و مجهزترین کلینیک زیبایی با کادر با تجربه نیز به شما در رسیدن به آرزوهایتان کمک زیادی می نماید.

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو از چالش های جراحی زیبایی کاشت مو محسوب می شود.هر انسانی قبل از این که تحت عمل جراحی زیبایی قرار گیرد تمایل دارد در مورد جزئیات درمان، نحوه ی درمان و عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو اطلاعات کاملی داشته باشد.برای بدست آوردن اطلاعات کامل در مورد کاشت مو حتما به یک کلینیک مجهز با پزشکان متخصص مراجعه کنید که به طور کامل به شما در رابطه با نحوه کاشت مو و عوامل موثر در موفقیت کاشت مو مشاوره دهد تا با چشم باز به دنبال کاشت مو بروید.در این مقاله به بررسی عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو می پردازیم.

کاشت مو

کاشت مو

عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو

زمانی که فردی کم مو یا بدون مو تصمیم می گیرد اقدام به کاشت مو کند نگرانی های زیادی در رابطه با عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو دارد.زیرا وقت و هزینه زیادی صرف کرده است تا بتواند به هدف خود که بدست آوردن زیبایی است برسد. عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو عبارتند از: تخصص و تجربه پزشک مربوطه، تکنولوژی که برای کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد، انتخاب روش درمانی موثر مطابق با وضعیت بیمار، عمل به توصیه های پزشک توسط بیمار قبل و بعد از کاشت مو و... یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در رابطه با کاشت مو انتخاب پزشک و کلینیک مجهز می باشد که تا حدود زیادی موفقیت در کاشت مو را تضمین می کند.

عوامل موثر در موفقیت کاشت مو

عوامل موثر در موفقیت کاشت مو

عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو چگونه است؟

کاشت مو نسبت با سایر روش های درمانی اعم از استفاده از انواع قرص و دارو و ...در میان مردان محبوب تر است زیرا در مدت زمان کوتاهتری به نتیجه ی دلخواه می رسند.اما از آن جایی که بانوان از کاشت مو انتظارات دیگری دارند این روش درمانی برای آنها مناسب نیست. بیشتر از یک سوم افرادی که به سراغ کاشت مو رفته اند از این شیوه درمانی کاملا راضی بودند یکی از عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو این است که سر فرد به طور کامل طاس باشد. این نوع از ریزش مو برای بانوان اتفاق نمی افتد به همین علت کاشت مو در سر بانوان موفقیت مد نظر را کسب نخواهد کرد.

عوامل موثر در کاشت مو

عوامل موثر در کاشت مو

انتخاب روش مناسب برای کاشت مو

از از عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو این است که پزشک با توجه به ویژگی های فرد روش مناسبی را برای کاشت مو انتخاب کند.کاشت مو به سه روش کلی صورت می گیرد که عبارتند از:
  • معرفی روش FIT : در این روش موها به صورت دائمی بر روی سر باقی می مانند. استخراج فولیکول مو از مجموعه موهای پشت سر گرفته می شود. و در قسمت های طاس روی سر کاشته می شود. در این روش نیازی به برش یا بخیه نیست بر روی قسمت های پشت سر نیست
  • معرفی روش FUT : روش FUT با برش قسمت پر موی پشت سر و برداشتن گرافت های مورد نظر شروع می شود از آن جایی در این روش گرافت ها به صورت عمقی برداشته می شوند آسیبی نمی بینند و از این لحاظ در صد موفقیت کاشت مو به میزان زیادی افزایش پیدا می کند.
  • معرفی روش SUT : ویژگی منحصر به فرد این روش این است عملیات برداشت و کاشت مو با سرعت بالایی صورت می گیرد برداشت مو با دقت بالاترین انجام می گیرد و و این موارد از از عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو به روش SUT محسوب می شود.

بهترین روش های کاشت مو

بهترین روش های کاشت مو

مراقبت های ضروری قبل کاشت مو

آن چیزی که سبب افزایش درصد موفقیت کاشت مو می شود وابسته به یک سری عوامل است که به صورت متوالی باید رعایت شود مراقبت های قبل از کاشت مو در این دسته قرار می گیرند که برخی از آن ها عبارتند از:
  • حدالمقدور به مدت 30 روز قبل از کاشت مو از مصرف الکل و سیگار و مواد مخدر خود دارید کنید.
  • برای بالا بردن درصد موفقیت کاشت مو تغذیه درست و مناسب بسیار موثر است تا جایی که امکان دارد انواع مواد غذایی را در برنامه غذایی خود قرار دهید و حتی می توانید از انواع مکمل ها و ویتامین ها نیز در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

مراقبت های قبل از کاشت مو

مراقبت های قبل از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

  • خواب کافی: برای نتیجه ی بهتر از کاشت مو خواب کافی از نکات مهمی است که باید آن را رعایت کنید بالشی برای قرار دادن سر خود انتخاب کنید که سر شما را بالاتر از سطح بدنتان قرار دهد و برای مدتی فقط به پشت بخوابید.خوابیدن به پهلو سبب ریزش موهای روییده شده می شود.
  • حمام پس از کاشت مو: به مدت 72 ساعت پس از کاشت مو حمام نکنید بعد از آن هر دفعه که از حمام استفاده می کنید کوتاه باشد.سعی کنید هر روز به مدت 5 دقیقه یک دوش کوتاه بگیرید که در رفع زخم ها و عفونت سر بسیار موثر است.
  • به طور کلی ورزش برای سلامتی بسیار ضروری است ولی چنان چه بعد از کاشت مو شروع به ورزش کنید به فولیکول موی پیوند شده آسیب جدی وارد می شود.زیرا عرق کردن سر سبب عفونت و ضعیف شدن فولیکول سر می شود.
  • ماساژ سر: ماساژ دادن سر سبب افزایش گردش خون می شود البته باید حدود 20 روز از کاشت مو بگذرد بعد شروع به ماساژ سر کنید به هنگام ماساژ فشار زیادی نباید به سر وارد شود.
 

پرطرفدارترین مطالب را از دست ندهید!

نشانه های موفقیت آمیز کاشت مو

از اولین نشانه های کاشت مو خارش پوست سر و دلمه بستن آن است در این هنگام به هیچ وجه پوست سر را نخارانید زیرا این امر سبب متوقف شدن رشد مو می شود.تا جای امکان از دارو ها و شامپوهای تجویزی استفاده کنید و استحمام روزانه را فراموش نکنید بعد از چند روز موهای کاشته شده ریزش می کند و طی یکسال مجددا رویش موهای پیوند زده آغاز می شود.تا جای ممکن در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار نگیرید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید.داروهای تجویزی پزشک را به طور مرتب استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری از کاشت مو خود بگیرید.

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد هستند که از چین و چروک صورت خود ناراضی می باشند و تمایل دارند این خطوط را رفع کنند که بهترین روش برای این کار، تزریق ژل برای صورت می باشد. آشنایی با ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت سبب می شود بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید و خطوط صورت خود را به بهترین نحو از بین ببرید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید و بهترین مارک را برای تزریق ژل انتخاب نمایید.

ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت

آشنایی با ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت مهم است و در این زمینه با متخصص پوست و مو می توانید مشورت بگیرید. معمولا بهترین مارک های ژل مربوط به نوع موقت می باشند، چون بعد از ۱ تا ۲ سال از بین می روند و این امکان برایتان ایجاد می شود که اگر تمایل داشتید، ژل خود را تعویض کنید. بهترین مارک ژل صورت با توجه به نوع پوست فرد مشخص خواهد شد و هر کدام از ژل ها با توجه به خصوصیاتی که دارند در نوع خود می توانند بهترین گزینه باشند. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت و انتخاب آنها با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجرب مجموعه دریافت نمایید.

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

اهمیت آشنایی با ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت

اهمیت آشنایی با ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت از این نظر مهم است که تاثیرات زود هنگام را می توانید مشاهده کنید و گرفتار عوارض تزریق ژل نشوید. این ژل ها باید استاندارد باشند تا ضمن از بین بردن خطوط سطحی، خطوط عمیق را نیز از بین ببرند و حجم اولیه صورت را بازیابی کنند. هم چنین بسیاری از افراد هستند که پوست حساسی دارند، از این رو باید ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت را بدانند تا نوع مناسب پوست صورت خود را انتخاب کنند طوری که هم معتبر باشد و هم عوارض کمی داشته باشد.

اهمیت مارک ژل صورت

اهمیت مارک ژل صورت

فاکتورهای مهم برای تزریق ژل صورت

برای انتخاب بهترین مارک تزریق ژل صورت فاکتورهایی را باید در نظر داشت. این فاکتورها شامل مدت دوام، نوع فیلر و هم چنین بخش هایی از صورت است که قصد دارید ژل را در آنجا تزریق نمایید. سرعت تجزیه ای که بیمار در رابطه با فیلرها دارد نیز یکی از این فاکتورها به شمار می آید. مدت زمانی که فیلر باقی می ماند نیز به نوع و ضخامت فیلر بستگی دارد. هم چنین منطقه ای که فیلر را تزریق می کنید و نوع آن نیز بر مدت زمان باقی ماندن آن تاثیر گذار است.

اگر حرکت صورت در بخش هایی زیاد باشد فیلر زودتر از بین می رود. این ژل ها می توانند به لیفت ابروها بپردازند، فرم دهی استخوان گونه را انجام دهند، خط لبخند را محو کنند، دایره های که زیر چشم ایجاد می شود را رفع کنند و یا لب ها را برجسته کنند. از آنجا که برخی از این ژل ها مواد سازنده ای مشابه مواد طبیعی موجود در بدن دارند، موجب بروز واکنش های حساسیت زا نمی شوند. بعد از اینکه با ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت آشنا شدید، از طریق تماس با کارشناسان ما از خدمات تخصصی کلینیک می توانید استفاده کنید.

پرطرفدارترین مطالب را از دست ندهید!

ژل رستیلن یکی از بهترین مارک های ژل صورت

ژل رستیلن یکی از بهترین مارک ها برای ژل صورت است که انواع مختلفی دارد و ماندگاری و مزیت های آنها متفاوت است. از موادی که غیر حیوانی هستند به منظور ساختن این ژل استفاده شده است که مقدار اسیدهیالورونیک آن زیاد است. اثرگذاری این ژل بعد از تزریق بسیار بالا است و یکی از انواع آن رستیلن L است که ماندگاری ۴ تا ۹ ماهه دارد. ماندگاری رستیلن ریفاین ۱ سال، رستیلن دیفاین ۱ سال، رستیلن لیفت ۱ سال و رستیلن سیلک ۶ ماه است. این ژل در اغلب موارد برای این استفاده می شود که چین و چروک اطراف لب و دهان را از بین ببرد.

ژل صورت

ژل صورت

ژل ژوویدرم یکی از بهترین مارک های ژل صورت

علاوه بر زیبایی، سلامتی فرد نیز تحت تأثیر بهترین ژل تزریق در پوست می باشد. یکی دیگر از بهترین مارک های ژل صورت که پوست صورت را جوان می کند، ژوویدرم می باشد که اثرگذاری آن بسیار بالا و سریع است. از ویژگی های بهترین مارک تزریق ژل برای صورت کم عارضه بودن آن می باشد که این ژل نیز این خاصیت را دارا است. انواع مختلف این ژل ماندگاری های متفاوتی دارند که نوع وولبلا ۱ سال، اولترا پلاس ایکس سی ۱ سال، ولوما ۲ سال و ولور ۱ تا ۱.۵ سال ماندگاری دارند.

ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم

اثرگذاری تزریق ژل صورت

ژل های صورت محصولاتی مانند اسیدهیالورنیک، کلاژن و هیدروکسی آپاتیت هستند که فعالیت هایی که انجام می دهند شامل حذف یا کم کردن چین و چروک، زیاد کردن حجم لب و جایگزینی بافت خواهد بود. وقتی سن بالا برود، پوست صورت به طور طبیعی دچار افتادگی و چین و چروک می شود که بهترین راه حل برای حذف یا کاهش آنها استفاده از تژریق ژل صورت می باشد که اثرگذاری آن موقت و یا طولانی خواهد بود. این ژل را در چند نقطه از صورت تزریق می کنند تا اثر خود را اعمال کنند. وقتی تزریق ژل هایی مانند اسیدهیالورنیک در زیر چین و چروک ها صورت می گیرد با بازگشت حجم از دست رفته رو به رو خواهیم بود که نتیجه آن ایجاد ظاهری جوان تر می باشد. با گذشت زمان تجزیه اسید هیالورونیک رخ می دهد و چین و چروک دوباره نمایان می شود که در این موقع لازم است تا درباره تزریق ژل صورت بگیرد.

تزریق ژل صورت

تزریق ژل صورت

  • iran plasticsurgery