کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود.


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

جراحی زیبایی
کلینیک جراحی زیبایی
www.clinicsurgery.ir
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی می باشد و لذا کسانی که قصد انجام این عمل را دارند، ممکن است سوالات متعددی در این رابطه برایشان پیش می آید. یکی از این سوالات در مورد درصد مرگ در جراحی بینی است و اینکه آیا عمل جراحی بینی می تواند باعث مرگ شود؟

ما در این مطلب سعی نموده ایم تا اطلاعات جامع و مفیدی را در رابطه با این سوال مهم در اختیار شما قرار دهیم، پس اگر شما هم جزو کسانی هستید که از بابت این موضوع، دچار شک و تردید و یا نگرانی هستید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آیا عمل جراحی بینی می تواند باعث مرگ شود؟

پیش از شروع مطلب لازم است به شما یاد آور شویم که مرگ و میر در حین انجام هر گونه عمل جراحی امکان پذیر بوده و لذا این احتمال تنها در مورد جراحی بینی مطرح نمی باشد. با این حال این خبر هم می تواند برایتان تسلی دهنده باشد که امروزه خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و بالا رفتن تجربه جراحان، درصد بالایی از عمل های زیبایی بینی با موفقیت و بدون هیچ مشکلی به انجام می رسد.

اما این سوال همچنان باقیست که چرا و چگونه ممکن است که یک فرد در اثر جراحی بینی، جان خود را از دست بدهد و یا اینکه درصد مرگ در جراحی بینی چقدر است؟. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

جراحی بینی

جراحی بینی

چه عواملی سبب افزایش درصد مرگ در جراحی بینی می شود؟

به طور کلی، سه فاکتور را می توان به عنوان عوامل بالا برنده درصد مرگ در جراحی بینی ذکر نمود که شامل موارد ذیل می باشند:

  • استفاده بی رویه از داروهای بیهوشی

یکی از فاکتور های اصلی افزاینده ریسک مرگ در اثر جراحی بینی را می توان استفاده بی رویه از دارو های بیهوشی دانست. عدم مصرف درست و به اندازه دارو های بیهوشی در حین عمل سبب می شود تا خطرات جدی همچون اغمای طولانی مدت و حتی مرگ بیمار، چندان هم دور از انتظار نباشد!

با این حال مصرف دارو های بیهوشی به میزان کمتر از حد معمول نیز مشکلات خاص خود را داشته و ممکن است منجر به بیهوشی ناقص بیمار شود. با این تفاسیر، واضح است که مهارت و تجربه تکنسین بیهوشی چه تاثیر قابل توجهی در موفقیت آمیز بودن پروسه جراحی می گذارد. در رابطه با این فاکتور این نکته را هم باید ذکر کنیم که در صورتی که فرد متقاضی جراحی بینی، سابقه ی بیماری هایی نظیر بیماری قلبی، تنفسی، دیابت و یا انواع حساسیت ها را دارد، قبل از شروع عمل لازم است تا اطلاعات کاملی را در رابطه با نوع بیماری و دارو های مورد استفاده خود، به تیم پزشکی و تکنسین بیهوشی ارائه نماید تا با تزریق حرفه ای حین بیهوشی مشکل جدی پیش نیاید.

استفاده از داروهای بیهوشی در عمل جراحی بینی

استفاده از داروهای بیهوشی در عمل جراحی بینی

  • اختلال در عملکرد دستگاه و تجهیزات اتاق عمل

در حین عمل بینی، ممکن است بیمار نیاز به استفاده از تجهیزات تنفسی و احیا داشته باشد. در صورتی که به هر دلیل کارکرد این دستگاه ها اختلالی داشته باشند و نتوانند اطلاعات و شرایط بیمار را به درستی نشان دهند، درصد مرگ در جراحی بینی افزایش خواهد یافت. همچنین در مواردی ممکن است بی دقتی تیم جراحی سبب به وجود آمدن چنین اختلالاتی گردد، که در این صورت باید سعی شود با اختصاص توجه کافی، بروز چنین اشتباهاتی به کمترین حد خود برسد تا سلامت جانی و مالی بیماران تضمین شود.

  • همزمانی چند عمل زیبایی و درمانی

برخی از افراد عقیده دارند با انجام همزمان چندین عمل زیبایی، به شکلی هوشمندانه عمل نموده و با این کار سبب کاهش تعداد دفعات رفتن به اتاق عمل و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها می شوند. اما این دیدگاه در مواردی می تواند سبب افزایش درصد مرگ در جراحی بینی شوند؛ برای نمونه اگر قرار باشد چند عمل به طور همزمان صورت گیرد، با بالا رفتن زمان عمل، احتمال افزایش میزان عفونت و بروز خطراتی نظیر تورم و خونریزی دو برابر شده و در نتیجه بیمار دچار دردسرهای جدی خواهد شد. در این شرایط است که تجربه و تبحر جراح بینی به کار می آید تا با بررسی ظرفیت جسمی بیمار، تشخیص دهد که آیا می توان عمل زیبایی دیگری را در اتاق عمل انجام داد یا خیر.

صفحات پر طرفدار را از دست ندهید!

بنابراین مراجعه به یک جراح بینی خوب با تجربه کاری بالا و مهارت جراحی بینی است که درصد مرگ در جراحی بینی را بسیار پایین می آورد. جراحی که تجربه کاری بالایی داشته باشد، می داند در شرایط اضطراری که شرایط بیمار در خطر است چه کاری باید انجام دهد که بیمار را از خطر مرگ نجات دهد. 

برای کاهش درصد مرگ در جراحی بینی چه اقداماتی باید انجام گیرد؟

پیشرفت علم پزشکی در زمینه انواع جراحی های زیبایی و تجهیزات مرتبط با آن سبب گردیده تا متقاضیان این عمل با خیالی آسوده به نتایج ایده آل و دلخواه خود دست یابند. اما برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل و احتمالات مرگ در عمل بینی، بهتر است که در انتخاب پزشک جراح خود نهایت دقت را بکار برید و به سراغ پزشکی بروید که دارای اعتبار و شهرت خوبی در این زمینه باشد. ضمنا برای جلوگیری از عوارض و مشکلاتی که گفته شد، لازم می دانیم که بر آمادگی ها و اقدامات پیش از عمل جراحی بینی تاکید نماییم تا با این کار تیم پزشکی از سابقه بیماری های شما آگاه شده و در صورت تشخیص عدم صلاحیت، این درمان زیبایی به تعویق بیفتد.

عمل جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی زیبایی بینی

کلام پایانی

با خواندن این مطلب دیگر باید متوجه شده باشید که درصد مرگ در جراحی بینی چقدر پایین است؛ پس نگرانی از بابت این موضوع نداشته باشید، چرا که آمار ها بیانگر این است که افراد به ندرت در حین عمل جراحی بینی جان شان را از دست می دهند. همچنین این نکته را هم باید یادآور شویم که شایعاتی که در صفحات مجازی، در رابطه با مرگ متقاضیان جراحی بینی، به وفور یافت می شود، در بسیاری از موارد معتبر نمی باشد؛ لذا به شما توصیه میکنیم اینگونه خبر ها را حتما از منابع معتبری چون فضاهای وب سایت پزشکان، پیگیری نمایید.

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

عوارض جانبی پس از انجام دادن عمل های جراحی شکم ابدومینوپلاستی همانند انواع مختلف جراحی ها در افراد شایع است و می تواند خطرناک باشد؛ از این رو با شناخت روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی می توانیم از به وجود آمدن بسیاری از این عارضه ها در افراد جلوگیری کرد و به این ترتیب خطرات ناشی از انجام دادن این عمل جراحی شکمی را کاهش داد؛ در این مطلب به معرفی برخی از روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی می پردازیم و راه حل هایی برای از بین بردن جای زخم ناشی از این جراحی معرفی می کنیم.

جراحی شکم

جراحی شکم

ایجاد اسکار از روش های درمان عوارض قطعی عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی

بسیاری از افرادی که می خواهند تحت عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی قرار بگیرند نگرانی های زیادی در خصوص زخم ناشی از این عمل جراحی دارند؛ در حقیقت ایجاد یک زخم یا اسکار بر روی پوست در این عمل جراحی کاملا طبیعی است اما اندازه ی این اسکار می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی فرق داشته باشد، به طور کلی پس از گذشت یک دوره ی یک ساله زخم های شما ظاهر صاف تری خواهند داشت اما ممکن است جای این زخم برای برخی از افراد آزار دهنده به نظر برسد و موجب نارضایتی آنها شود، از این رو یکی دیگر از میان روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی این است که در مورد روش انجام این جراحی، ظاهر زخم و اندازه ی آن با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض جراحی شکم

عوارض جراحی شکم

رفع جای زخم

شاید این سوال در ذهن تعداد زیادی از کاربران ایجاد شده باشد که آیا راه حلی به منظور رفع جای زخم ناشی از عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی وجود دارد یا خیر، در حقیقت شما باید پس از انجام دادن این عمل جراحی شکمی مدتی صبر کنید و پس از آن برای رفع این جای زخم و اسکار ایجاد شده اقدام کنید؛  یکی از روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی که می تواند جای اسکار باقی مانده بر روی پوست شما را برطرف کند روش جراحی اسکار می باشد اما به جز این روش شما می توانید از اشعه ی لیزر نیز به منظور رفع این زخم ها استفاده کنید و یا تزریق استروئید ها را در محل اسکار ایجاد شده امتحان کنید؛ از آن جایی که این ناحیه پوست حساس تری نسبت به نواحی پیرامون خود دارد، به طور کلی برای کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی از محل زخم خود مراقب کنید.

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی

مصرف به موقع مسکن ها برای کاهش درد

پس از این که جراحی شکم ابدومینوپلاستی انجام شد ممکن است فرد در چند روز اول پس از این عمل جراحی دچار درد شدیدی در ناحیه ی شکم خود شود که کاملا طبیعی است و توصیه می کنیم داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنند تا به تدریج از شدت این درد کم شود، اما در برخی از موارد ممکن است در حین انجام این عمل جراحی اعصاب شکم دچار آسیب شوند و به این ترتیب فرد بی حسی در بخش های مختلف بدن خود را تجربه می کند و یا ممکن است احساس سوزن سوزن شدن در همان ناحیه ی جراحی شده داشته باشد پس مهم ترین نکته ای که در خصوص روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی باید به آن توجه داشت انتخاب یک پزشک با تجربه و متخصص است.

صفحات پر طرفدار را از دست ندهید!

کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی

کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی

ترک سیگار یکی از روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی است

از دیگر عوارض جانبی عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی  احتمال ایجاد نکروز در پوست می باشد که ممکن است برای بیمار آزار دهنده باشد، در این حالت بافت پوست دچار نکروز شده و در موارد شدید آن گاهی لازم می شود که با استفاده از عمل های جراحی پوست این ناحیه با پوست سالم جایگزین شود، اما لازم نیست که خیلی نگران این مسئله باشید زیرا احتمال این که یک فرد پس از انجام دادن این عمل جراحی دچار این عارضه شود چندان زیاد نیست مگر این که فرد به سیگار یا سایر دخانیات اعتیاد داشته باشد؛ بنابراین یکی از روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی برای افرادی که سیگار می کشند این است که برای مدتی چه قبل از عمل کردن و چه بعد از آن سیگار را کنار بگذارند تا احتمال ایجاد این عوارض در آنها کمتر شود.

عوارض ابدومینوپلاستی

عوارض ابدومینوپلاستی

پرهیز از بی تحرکی

یکی از مهم ترین روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی، داشتن تحرک و پرهیز از بی تحرکی می باشد؛ از آن جایی که پس از انجام دادن عمل های جراحی از جمله عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی ممکن است لخته های خون در بدن فرد ایجاد شود و خطر بروز سکته های قلبی، سکته های مغزی و آمبولی ریوی را در فرد افزایش می دهد، لازم است که فرد تا حد ممکن پس از عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی شروع به حرکت کند تا بتوان از بروز این عوارض جانبی پیشگیری کرد؛ از آن جایی که خطر به وجود آمدن این عوارض جانبی در هفتاد و دو ساعت اول پس از انجام این عمل بالا است بهتر است که بیمار در تخت از حرکات کششی برای به حرکت در آوردن پاها استفاده کند و پس از طی مدت زمان مشخص شروع به پیاده روی های آرام کند.

مصرف به موقع آنتی بیوتیک ها یکی از روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی می باشد

یکی از مهم ترین عوارضی که ممکن است پس از انجام عمل های جراحی از جمله جراحی ابدومینوپلاستی در فرد ایجاد شود عفونت است، زمانی که شما تحت یک عمل جراحی قرار می گیرید راهی برای نفوذ پیدا کردن باکتری ها و میکروب های مختلف به داخل بدن شما به وجود آمده است که می تواند منجر به عفونت های خوش خیم یا بدخیم شود؛ از این رو برای کاهش خطرات ابتلا به عفونت یکی از روش های کاهش عوارض جراحی شکم ابدومینوپلاستی این است که آنتی بیوتیک ها و داروهای خود را به طور منظم و مطابق با دستور پزشک مصرف کنید، آنتی بیوتیک ها و داروها وظیفه دارند که از فرد در برابر ابتلا به عفونت حفاظت کنند و مهم ترین نکته در خصوص این موضوع مصرف مرتب و به موقع این گونه داروها می باشد.

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر در مقایسه با روش های تهاجمی تر همچون عمل جراحی از ایمنی بیشتری برخوردار می باشد. در حقیقت اندازه و شکل متناسب سینه ها نقش بسزایی در زیبایی اندام زنان دارد و این مشخصه به دلیل عوامل تاثیرگذار مختلف نظیر ژنتیک، تغییرات هورمونی، بارداری و ... در هر شخص با دیگری متفاوت است. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص عمل کوچک کردن سینه با لیزر با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم، همراه ما باشید.

جراحی سینه

جراحی سینه

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر

درست همانطور که سینه های کوچک بر زیبایی اندام فرد تاثیر می گذارد، داشتن سینه های بیش از حد بزرگ نیز ظاهر و زیبایی بدن فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد استقبال بی سابقه افراد از شیوه های درمانی ایمن و کم تهاجمی تر برای رفع و درمان مشکلاتی از قبیل کوچک کردن سینه ها و ... هستیم. لیزر از جمله متدهای درمانی است که با تحریک بافت چربی سینه ها باعث کوچک شدن سایز آن ها خواهد شد. در حقیقت این شیوه دیگر نیازی به انجام برش برای خروج بافت چربی و غدد ندارد و به همین خاطر عوارض آن نسبت با دیگر شیوه ها بسیار کمتر است. بدون شک نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر بر کیفیت زندگی و وضعیت جسمانی فرد تاثیرگذار بوده و زیبایی ظاهر و اندام های زنان را بهبود خواهد بخشید.

جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه

عمل کوچک کردن سینه در اصطلاح تخصصی آن به نام ماموپلاستی شناخته می شود که با کمک شیوه های مختلف درمانی می توان اندازه و شکل سینه های بسیار بزرگ را بهبود و التیام بخشید و فرد بدون شرم، احساس خجالت و یا ناراحتی و همراه با اعتماد به نفس بیشتر در جامعه حضور پیدا کند.

دلایل عمل کوچک کردن سینه با لیزر

دلایل متعددی را می توان برای انجام عمل کوچک کردن سینه نام برد که از جمله آن ها می توان به عدم زیبایی اندام و افتادگی سینه ها، مشکلات بهداشتی و احساس ناراحتی در ناحیه کمر و گردن، شانه ها و ... برخی از بانوان به دلیل سنگینی بافت اضافه سینه اشاره داشت. این گونه از مشکلات علاوه بر تاثیر گذاری بر انگاره ذهنی باعث مختل شدن برخی از فعالیت های روزمره او نیز خواهد شد. بنابراین افراد به فکر راهکار درمانی برای حل این مشکل خود می افتند تا به شکلی مطلوب و کم خطر آن را التیام بخشند.

صفحات پر طرفدار را از دست ندهید!

جراحی سینه با لیزر

جراحی سینه با لیزر

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر چگونه است؟

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر بدین صورت است که ابتدا ژلی مخصوص را برای بی حس کردن این ناحیه از بدن به سینه های فرد مالیده و سپس با تشخیص پزشک نوع دستگاه لیزر مناسب برای تحریک بافت غدد و چربی سینه مشخص می شود. اشعه و امواج لیزر با انرژی سطح پایین خود باعث مایع کردن چربی ها شده و سپس این چربی ها را به وسیله یک لوله کوچک به سمت بیرون هدایت می کنند.

جراحی سینه با لیزر

جراحی کوچک کردن سینه با لیزر

دقت داشته باشید که در این شیوه ممکن است که برشی کوچک برای وارد کردن لوله و خروج چربی ها در برخی از قسمت های سینه ایجاد شود. همچنین با کمک لیزر درمانی می توان سلول های پوست سینه ها را نیز تحریک کرد و پوست را که بر اثر بارداری، افزایش وزن، ژنتیک و یا بالا رفتن سن آویز و شل شده را با تولید کلاژن سفت و لیفت نمود.

عوارض کوچک کردن سینه با لیزر

همانطور که اشاره شد، در نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر به دلیل آب شدن چربی ها با اشعه دستگاه دیگر نیازی به ایجاد برش های متعدد بر روی سینه فرد نیست و بابت جای برش ها و بخیه های حاصل از جراحی جای نگرانی وجود ندارد. به طور کل می توان گفت که این شیوه ایمن و کم خطر بوده و عوارض جانبی آن حداقل است. شاید از عوارض انجام این کار را بتوان به احساس سوزش نسبی، خارش، کبودی و یا قرمزی پوست و محل برش برای ورود لوله دانست. در این روش هیچگونه خون ریزی رخ نخواهد داد و طول دوره بهبودی شخص بسیار سریعتر از سایر روش ها می باشد، به طوریکه افراد بعد از حدود 2 الی 4 روز می توانند همچون گذشته به انجام کارهای روز مره خود بپردازند.

مراقبت های بعد از عمل کوچک کردن سینه با لیزر

طول دوره درمانی شخص بسیار کوتاه بوده اما در همین مدت زمان اندک برای بهبودی کامل شخص لازم است که همواره نکاتی را مد نظر داشت. در یک دسته بندی کلی می توان بخشی از نکات مراقبتی لازم که بعد از نحوه انجام عمل جراحی سینه با لیزر توسط پزشک توصیه می شود را به صورت هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل بیان نمود:

عمل کوچک کردن سینه با لیزر

عمل کوچک کردن سینه با لیزر

  • تغذیه مناسب و انجام ورزش روزانه
  • عدم اعمال فشار بر روی سینه ها
  • مصرف داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک در صورت نیاز
  • پرهیز از بلندکردن اشیاء سنگین، ورزشهای سنگین و شنا کردن
  • در میان گذاشتن هرگونه مشکل یا نگرانی با پزشک معالج
  • پرهیز از خوابیدن بر روی سینه ها

و ...

هزینه انجام لیزر برای کوچک کردن سینه

هزینه ای که هر شخص بابت نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر باید بپردازد به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به نوع دستگاه، تعداد جلسات مراجعه، کلینیک و مهارت و تخصص پزشک مورد نظر و وضعیت سینه های فرد اشاره کرد. بنابراین بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و قیمت انجام این کار به نزد پزشکان حاذق و متخصص در زمینه نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر مراجعه کنید و بعد از معاینه و مشورت اولیه برای انجام این کار تصمیم بگیرید.

  • iran plasticsurgery
  • ۰
  • ۰

عمل بینی در سال 2021 یکی از پرطرفدارترین عمل ها شناخته شده است، اما یکی از نکات مورد نظر در این عمل این است که عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟ این سوالی است که 90% افراد به آن توجه نمی کنند و تنها به زیبایی بینی خود توجه می کنند، در صورتی که این موضوع که عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است؟ از زیبایی القا شده به شما پس از عمل بسیار مهمتر می باشد.

آیا عمل بینی می تواند خطرناک باشد؟

اگر شما قصد به انجام عمل بینی دارید، باید به این نکته توجه کنید که عمل بینی تا یک بازه زمانی می تواند اختلالات بسیار شدیدی در زندگی شما ایجاد کند که با توجه به شرایط روحی و جسمانی هر فرد می تواند متفاوت از فرد دیگر باشد. این بازه زمانی بین یک هفته تا 20 روز برای افراد متفاوت زمان بر است، البته قابل ذکر است که در برخی از افراد با توجه به شرایط جسمانی نامناسب عوارض و اختلالات می تواند حتی تا یک سال نیز ادامه داشته باشد.

نه تنها عمل بینی بلکه شما هر عملی که روی اعضای بدن خود انجام می دهید، می تواند اثرات متفاوتی بر روی اعضای بدن شما باقی بگذارد که با توجه به مراقبت های بالینی و دارو های پزشکی قابل درمان خواهند بود اما سوال این است که عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟ و برای چه افرادی نسبت به افراد دیگر می تواند عوارض سنگین تری داشته باشد؟

جراحی بینی

جراحی بینی

عوارضی که عمل بینی می تواند برای شما به همراه داشته باشد

  • ایجاد خونریزی شدید
  • ایجاد عفونت
  • بی حسی طولانی مدت در دماغ
  • همانوم که می توان آن را جمع شدن خون زیر پوست نامید.
  • زخم داخلی وخیم برای بینی
  • نیاز به عمل های متعدد
  • عدم موفقیت عمل مورد نظر و بازگشت بینی به حالت اولیه
  • ورم های طولانی مدت
  • کبودی های غیر عادی 

خطرات جراحی بینی

خطرات جراحی بینی

عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟

با توجه به عوارضی که عمل بینی می تواند به همراه داشته باشد این سوال که عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟ از جنبه های متفاوتی برخوردار خواهد شد.

1 ــ افرادی که سیگار می کشند و به الکل اعتیاد دارند

در پاسخ به سوال عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟ در ابتدا می توانم به افرادی اشاره کنیم که به سیگار به صورت شدید اعتیاد دارند و الکل مصرف می کنند زیرا خونریزی حاصل از عمل دماغ می تواند تاثیر بسیار منفی برای شما داشته باشد، به همین دلیل پیشنهاد می شود افرادی که قصد به انجام عمل بینی دارند حتما باید مصرف سیگار و الکل خود را قطع کنند.

2 ــ افرادی که بیماری دیابت دچار هستند

عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟ مسلما افرادی که بیماری دیابت دارند در دسته اول پاسخ های این سوال قرار خواهند گرفت، زیرا 90% این افراد دارای بیماری های کلیوی هستند و در بهبود زخم های با مشکل در بازه زمانی روبرو می شوند.

خطرات جراحی بینی

افراد پر خطر برای جراحی بینی

3 ــ افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند

یکی از مهمترین خطرات برای بیماران قلبی و عروقی می توان جریان بیهوشی باشد، توجه داشته باشید شما زمانی که عمل دماغ انجام می دهید نیاز به واکنش مناسب نسبت به موارد بیهوش کننده دارید و اگر به بیماری قلبی دچار باشید این مواد می توانند منجر به مرگ شما باشند. البته قابل ذکر است که از دیگر موارد بیماری قلبی و عروقی در عمل بینی می توان به کم خونی اشاره داشت که به دلیل خونریزی ناشی از عمل دماغ بسیار خطر آفرین است.

4 ــ دارای اختلالات تنفسی هستند

افرادی که دارای اختلالات تنفسی هستند از مورد های ویژه در پاسخ به سوال عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟ قرار می گیرند زیرا همانطور که می دانید عمل بینی در طی بازه زمانی عمل از تنفس شما توسط بینی جلوگیری می کند و مسلما این می تواند تاثیر بسیار خطر آفرینی بر بیماری تنفسی شما داشته باشد.

صفحات پر طرفدار را از دست ندهید!

5 ــ افرادی که دارای سلامت روانی نیستند

برخی از افراد به دلیل نداشتن سلامت روانی کافی نمی توانند تصمیمات درستی در زندگی خود بگیرند و ممکن است عمل دماغ نیز یکی از تصمیمات اشتباه این افراد باشد که بعد از عمل می تواند به دلیل اختلالات روانی برای آنها ابهام بسیار شدیدی در افکار و تصمیمات انجام شده، ایجاد کند. برخی از افراد که دارای اختلالات روانی هستند به دلیل اضطراب بسیار شدید و ممیز بودن شخصیت خود دست به انجام عمل های زیبایی متعدد می زنند که عمل زیبایی دماغ نیز می تواند یکی از آنها تلقی شود به همین دلیل این افراد جز دسته های اصلی برای پاسخ به سوال عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟ قرار می گیرند.

عوارض جراحی بینی

عوارض جراحی بینی

پاسخی کلی در سوال عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟

اگر بخواهیم یک پاسخ کلی در جواب به سوال عمل بینی برای کدام افراد خطر دارد؟ پیدا کنیم، می توانیم بگوییم هر فرد که دارای یک بیماری خاص است می تواند در معرض خطر برای انجام عمل و بیهوشی قرار داشته باشد، به همین دلیل قبل از عمل پیشنهاد می شود که بیماری های شناخته شده را به دکتر بیان کرده و در صورت هرگونه مشکل از عمل جلوگیری شود.

قابل ذکر است که برخی از افراد نسبت به بیماری های بیان شده مانند اختلالات تنفسی، بیماری های قلبی، کم خونی، دیابت و مشکلات کلیوی خود آگاهی کافی ندارند و هنوز به آنها پی نبرده اند به همین دلیل پیشنهاد می شود که نه تنها برای عمل دماغ بلکه برای انجام هرگونه عمل دیگری، قبل از عمل حتما یک چکاپ کامل از خود انجام دهید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و بیماری آگاهی کامل پیدا کنید. بسیاری از عمل های ناموفق که منجر به مرگ شده اند را می توان حاصلی ناموفق در اثر نداشتن آگاهی کافی از بیماری های موجود مانند اختلالات تنفسی و بیماری های قلبی و عروقی دانست.

  • iran plasticsurgery