کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود.


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

جراحی زیبایی
کلینیک جراحی زیبایی
www.clinicsurgery.ir
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

  • ۰
  • ۰

به نقل از تجارت فردا: جراحی زیبایی به دلیل اهمیتی که در ظاهر فرد ایجاد می کند دارند باید توسط جراحان پلاستیک و جراحان زیبایی حرفه ای و با سابقه انجام شود و قبل و بعد عمل بینی کاملا تخت کنترل باشد. 

امروزه با رشد علوم پزشکی و روش های جدید جراحی زیبایی پزشکان جراحی زیبایی و پلاستیک می توانند جراحی ها را با کمترین عوارض و بهترین نتیجه انجام دهند.

از این رو جراحی های زیبایی امروزه بسیار پر طرفدار شده اند.

جراحی زیبایی گونه

داشتن گونه های برجسته امروزه یکی از ملاک های زیبایی برای افراد است. برای همین است که بیشتر مردم به خصوص خانم ها خواهان گونه هایی برجسته هستند. برای همین این دسته از افراد به هر طریق ممکن حتی عمل جراحی سعی در داشتن گونه می کنند. متخصصین زیبایی داشتن گونه را برای افرادی که از چهره خود رضایت ندارند و یا صورت استخوانی پیشنهاد می کنند. البته همه افراد می توانند تحت این عمل قرار گیرند.

روش عمل گونه در بین افراد متفاوت است. اما در کل این عمل به 4 صورت امکان پذیر است.

• تزریق چربی

• تزریق ژل

• پروتز گونه

• جراحی گونه

جراحی زیبایی گونه

جراحی زیبایی گونه

افراد مناسب برای جراحی زیبایی گونه

بیمارانی که نیاز به گونه گذاری و گونه سازی دارند عبارتند از افرادی که علیرغم داشتن گونه مناسب در جوانی با ورود به دوره میانسالی به علت تحلیل استخوان و نسوج همبندی این ناحیه و کاهش کلاژن سازی پوست و تحت تأثیر عوامل زیست محیطی نظیر قوه جاذبه و اشعه آفتاب به تدریج نسوج همبندی و چربی بخش میانی صورت از محل آناتومیکی خود خارج شده و به طرف پایین و داخل حرکت کرده و موجب صاف شدن گونه و ریزش ناحیه میانی صورت می شود.

در این گروه از بیماران معمولاً قسمت خارجی صورت در ناحیه زیر گونه و زیر چشم ها گود می افتد و چین بین لب و بینی عمیق تر می گردد. پوست این ناحیه چروک های عمیق پیدا می کند و در نواحی زیر چشم و گونه چربی های صورت به شکل ناموزون و نامتقارن از زیر پوست بیرون می زند.

با پیشرفت این پروسه به تدریج چهره شاداب و جوان فرد جای خود را به چهره افسرده و خسته می دهد که این خود یکی از نشانه های پیری است. اگر چه مراحل فوق در طی گذر عمر در همه افراد به تدریج اتفاق خواهد افتاد، ولی عوامل زیر به عنوان فاکتورهای مؤثر در این امر می تواند این مسأله را به تأخیر و یا تعجیل بیندازد.

بهترین روش جراحی گونه کدام است

در تزریق چربی بیمار یک دوره نقاهت حدود 10 روز را می گذراند و به علت استفاده از چربی بدن فرد احتمال بروز حساسیت بسیار کم است. در تزریق ژل بیمار ممکن است از 1 تا 10 روز احساس ناراحتی کند اما اثر این تزریق مدت زمان کمتری نسبت به چربی ماندگاری دارد.

استفاده از انواع پروتز گونه این حسن را دارد که سن شما را کم نشان می دهد و اگر استخوان های صورت شما ضعیف باشد آن ها را تقویت می کند. در برش استخوان علاوه بر هزینه بسیار زیاد و درد و ناراحتی بعد از عمل بیمار باید تا مدتی سر خود را بالا نگه دارد که ورم صورتش کم شود. اما در صورت استفاده از جراحی زیبایی برش استخوان نتیجه بسیار شگفت انگیز خواهد بود و اگر شما درد و ناراحتی آن را تحمل کنید جواب بسیار خوبی خواهید گرفت.

موارد بعد از انجام جراحی گونه

• لازم به ذکر است یک رژیم نرم یا مایع بعد عمل داشته باشید. می توانید دهان را با محلول نمکی بعد از وعده های غذایی در سه روز اول پس از جراحی تمیز نگه دارید.

• می توان از دهانشویه با آب نیز استفاده کرد

• به آرامی گس از چهارمین روز مسواک زدن دندان ها . تمیز کردن زخم ها را انجام دهید

جراحی زیبایی بینی

جراحی رینوپلاستی یک از پر طرفدارترین جراحی ها میان افراد جامعه است. جراحی زیبایی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود. همچنین هزینه و قیمت رینوپلاستی با توجه به مهارت و تجربه پزشک جراح و امکانات بیمارستان متفاوت است. دوران نقاهت جراحی زیبایی بینی بسیار کوتاه است اما باید مراقبت هایی پس از این عمل انجام شود که در صورت آسیب بینی پزشک مجبور به انجام جراحی مجدد بینی یا ریویژن می گردد.

جراحی بینی

قبل و بعد از جراحی بینی

انتخاب پزشک در جراحی بینی

می توان گفت مهمترین مورد در عمل زیبایی بینی انتخاب پزشک می باشد. یک پزشک کم تجربه و ناشی می تواند بینی شما را خراب کند و این مسئله تاثیر مستقیمی در ظاهر شما خواهد داشت. بهترین انتخاب این است که قبل از انجام عمل چند پزشک شناخته شده را تحت نظر بگیرید. ساعتی در مطب هرکدام حاضر شوید و مراجعین را زیر نظر بگیرید و با آنها صحبت کنید و با دیدن کیفیت کار پزشک مورد نظرتان بهتر تصمیم بگیرید.

چه زمانی نیاز به انجام جراحی (رینوپلاستی) داریم؟

لازم است بدانید که این نوع جراحی می تواند این نوع تغییرات را در ظاهر بینی شما بدهد:

• اندازۀ بینی را تغییر دهد

• پهنای بینی را در قسمت پل کمتر یا بیشتر کند

• بر آمدگی، فرو رفتگی یا آثار ضربه را از بین ببرد.

• کوچک کردن سوراخ بینی

• از بین بردن افتادگی، بزرگی یا مشکلات ظاهری

• تنظیم زاویۀ لب و بینی

مراقبت های قبل از عمل بینی

• گرفتن آزمایش و عکس از بینی

• مشخص کردن تغییرات برای پزشک، مشورت با پزشک

• همچنین بهتر است از دو هفته قبل از عمل از خوردن داروهای ضد درد مانند انواع اسپرین و ایپوپروفن یا داروهای مشابه بپرهیزید.

• لازم است که از هشت ساعت قبل از عمل هیچ چیزی میل نکنید.

• موهای بینی خود  را کوتاه کنید.

• از کشیدن قلیان و سیگار و دخانیت از دو هفته قبل از عمل تا دو ماه بعد از آن شدیدا بپرهیزید چون مانع انعقاد خون شده و درمان را به تاخیر می اندازند.

• قبل از عمل آرایش و لاک ناخن خود را پاک کنید

• در جلسۀ مشاوره ای که پزشک برای شما تعیین می کند حتما شرکت کنید.

مراقبت بعد از جراحی بینی

مراقبت بعد از جراحی بینی

سخن پایانی

اگر قصد انجام عمل بینی ارزان یا نیاز به بهترین جراح زیبایی در تهران را دارید و به دنبال کلینیک جراحی زیبایی در تهران می باشید، با مراجعه به وب سایت clinicsurgery می توانید بهترین کلینیک کاشت مو در تهران آشنا و بهترین متخصص جراح بینی را پیدا کرده و با بهترین قیمت های جراحی زیبایی بینی در کلینیک جراحی زیبایی به نتیجه مطلوب و دلخواهی که مد نظر دارید برسانید.

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • iran plasticsurgery

رپورتاژآگهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی