کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود.


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

جراحی زیبایی
کلینیک جراحی زیبایی
www.clinicsurgery.ir
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم پیرامون نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو اطلاعاتی را خدمتتان ارائه نماییم . با توجه به آن که امروزه، عمل های زیبایی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، عمل زیبایی که برای کوچک نمودن بازو انجام می شود نیز با آمار بالایی سراسر جهان صورت می گیرد. پس تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید تا پیرامون نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم.

براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

لیفت بازو که با نام جراحی براکیوپلاستی شناخته شده است، از طریق بریدن پوست اضافی که به صورت گوشت اضافه و شل، زیر بازو دیده می شود، انجام می گیرد که به سفت شدن بازو کمک می کند و باعث می شود تا بازو کاملاً صاف شود و چربی های اضافه آن نیز حذف شود. این جراحی به ایده آل نمودن اندام و بدن افراد کمک می کند و باعث می شود تا بازو ها ظاهر بهتری پیدا کنند.

ژنتیک و سن افراد نقش مهم و اساسی در ظاهر بازو ها دارند. اما نمی توان گفت که تنها دلیل و علت شل به نظر رسیدن بازی ها به خاطر سن و سال و زمینه های ارثی می باشد، بلکه این مورد را در افرادی که رژیم های سخت گرفته اند نیز مشاهده می کنیم، که در آخر بسیاری از این افراد مجبور به انجام جراحی براکیوپلاستی و لیفت بازو می شوند.

نحوه انجام جراحی لیفت بازو

نحوه انجام براکیوپلاستی

آمادگی برای انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

برای انجام گرفتن بهتر نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو افراد باید آمادگی لازم را داشته باشند و باید اقداماتی از چندین ماه قبل از لیفت بازو انجام بدهند تا جراحی به بهترین صورت ممکن نتیجه بدهد.

 افرادی که سیگاری هستند باید از حدود یک ماه مصرف سیگار را به طور کامل قطع نمایند تا اثرات مخرب سیگار بر روی نتیجه جراحی دیده نشود. برای مثال سیگار کشیدن باعث می شود که افراد، در روند بهبودی بازو، سرعت کند تری را داشته باشند. قطع مصرف سیگار به این افراد کمک می کند تا نتیجه بهتری از این عمل جراحی بگیرند.

بیماران قبل از عمل جراحی، باید توسط پزشک معاینه شوند تا توسط پزشک میزان خطرات و عوارض پس از عمل جراحی نیز مشخص شود و پزشک تشخیص بدهد که آیا بیمار توانایی رفتن زیر تیغ جراحی را دارد و یا باید دست نگه داشته شود. در این جلسات بیمار باید تمام سوالاتی که در ذهن خود دارد را از پزشک بپرسد و تمام ابهامات ذهنی خود را برطرف نماید.

 در این جلسات برای مشخص شدن نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو باید از قفسه سینه عکس برداری شود و نمودار الکتروکاردیوگرام بیمار نیز به دقت بررسی گردد و برای بیمار دارو هایی تجویز بشود که قبل از جراحی آن را مصرف نماید و تمام داروهای مصرفی لازم نیز چه قبل و چه بعد از جراحی برای بیمار تعیین شود.

 نتیجه تمام این ارزیابی ها به ایمن انجام شدن عمل جراحی به صورت هر چه تمام تر کمک می کند و همچنین در این جلسات به بیمار گفته می شود که آیا نیاز دارد دارو های ضد التهابی غیر استروئیدی را مانند ایبوپروفن مصرف نماید و یا از دو هفته قبل نیاز به قطع این دارو ها دارد.

اقدامات قبل از براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

اقدامات قبل از براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو

نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو به چه صورت است؟

جراحی براکیوپلاستی روند درمان کاملا مشخص و علمی دارد. پزشکان پیش از انجام عمل و در روز جراحی باید علامت هایی را بر روی بازوی بیمار مشخص نمایند که محل انجام برش بر روی بازوی بیمار کاملاً مشخص و واضح باشد. این برش ها در ناحیه داخل بازوها ایجاد می شود و از بالای آرنج تا زیر بغل صورت می گیرد.

 پس از آنکه علامت ها کاملا زده شد، از بی حسی به صورت موضعی و یا در صورت نیاز از بیهوشی استفاده می شود و برش ها انجام می شود. انتخاب اینکه کدام نوع بیهوشی برای بیمار صورت بگیرد به انتخاب تکنیک های جراحی در نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو بستگی دارد که با تشخیص پزشک صورت می گیرد.

شما را به مطالعه مطالب بیشتری دعوت می کنیم

بعد از انجام برش پوست بازو کشیده می شود و چربی ها نیز حذف می شود و بعد از این کار بخیه های مورد نیاز نیز در این ناحیه به کار می رود. این جراحی در حدود ۳ ساعت طول می کشد که فرد بعد از انجام جراحی مرخص می شود و به منزل می رود و شب اول نیاز است که کسی در کنار او باشد تا اگر مشکلی بروز پیدا کرد به او کمک نماید.

نحوه انجام جراحی لیفت بازو

نحوه انجام جراحی لیفت بازو

هزینه جراحی براکیوپلاستی

اگر پیرامون هزینه جراحی براکیوپلاستی سوالاتی دارید می توانید با آگاهی پیدا کردن نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو متوجه میزان قیمت هزینه های احتمالی بشویید. زیرا داروهای به کار رفته هزینه بیهوشی و دیگر هزینه های لازم و همینطور دستمزد پزشک جراح، همه بر روی هزینه کل جراحی پلاستیک اثر گذارند.

خطرات و عوارض جانبی جراحی براکیوبلاستی

خطرات و عوارض جانبی جراحی براکیوبلاستی

خطرات و عوارض جانبی جراحی براکیوبلاستی

در این قسمت به خطرات و عوارض احتمالی نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو خواهیم پرداخت. هر عمل جراحی زیبایی ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که این جراحی، علاوه بر احتمال بروز عفونت و درد، شامل عوارض دیگری نیز می باشد. از عوارض احتمالی خونریزی بسیار شدید و ایجاد تجمع مایعات در محل بخیه و احتمال ایجاد آسکار بلند مدت می باشد.

 ممکن است به رگ های خونی آسیب وارد شود و یا در مسیر ماهیچه ها و اعصاب که در ناحیه بازو وجود دارند، اختلالاتی به وجود آید و یا بافت های چربی از بین برود. خود عمل بیهوشی آثار منفی در پی دارد که التهاب ذات الریه از جمله آن می باشد و همینطور و سکته مغزی و سکته قلبی را نیز در پی دارد و حتی ممکن است در موارد خاص مرگ صورت بگیرد.

لیفت بازو و براکیوپلاستی و خطرات بیهوشی آن

درصد کمی از بیمارانی که زیر تیغ عمل جراحی می روند، دچار  عوارض بیهوشی می شوند. اما نیاز است که شما با پزشک متخصص خود صحبت نمایید و از میزان عوارض احتمالی به طور کامل با خبر شوید. در این مقاله سعی نمودیم تا اطلاعات کافی را پیرامون نحوه انجام براکیوپلاستی یا جراحی لیفت بازو در اختیارتان بگذاریم تا با آگاهی بیشتری به تصمیم گیری بپردازید.

  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • iran plasticsurgery

جراحی زیبایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی