کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی با ارائه بهترین خدمات

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود.


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

جراحی زیبایی
کلینیک جراحی زیبایی
www.clinicsurgery.ir
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

  • ۰
  • ۰

 

در زمان های گذشته زمانیکه عمل بینی بسیار باب شده بود، بسیاری از افرادی که عمل زیبایی بینی داشتند، تنها با بیهوشی موضعی جراحی می شدند. اما در چند سال اخیر افراد با بیهوشی کامل جراحی بینی انجام می دهند. بسیاری از بیماران هستند که ترس از آمپول و بیهوشی دارند و بسیاری هم از عواقب بعد از عمل ترس داشته که مبدا بینی به آن فرم مورد علاقه تبدیل نشود. 

در این مقاله سعی داریم تا از جدیدترین عمل زیبایی بینی که تمام این ترس و نگرانی ها را از بین برده معرفی کنیم.

معرفی جراحی بینی با لیزر

از جدیدترین روش های جراحی بینی که امروزه درباره آن قطعا شنیده اید، جراحی بینی با لیزر میباشد. همانطور که می دانید تفاوت هایی در عمل بینی های گوشی با استخوانی وجود دارد و از مزیت هایی که جراحی بینی با لیزر دارد، اصلاح بینی های گوشتی می باشد. اما اگر بخواهیم از معایب این نوع عمل جراحی بگوییم، جراحی با لیزر، همانند رینوپلاستی قابلیت برطرف کردن قوز و انحراف بینی را به جراح متخصص بینی نخواهد داد. اما از مزیت این جراحی م توان به این اشاره کرد که بیمار به بهبود سریع تری خواهد رسید.

جراحی بینی با لیزر چگونه انجام می شود؟

 

برای بسیاری از کسانیکه قصد جراحی بینی با لیزر را دارند شاید این سوال پیش آمده باشد که با لیزر چگونه جراحی بینی انجام می دهند؟ جراحی بینی با لیزر با استفاده از لیزر دی اکسید کربن صورت می گیرد؛ روش کار به این صورت است که لیزر با دی اکسید کربن بر روی پوست بینی گرما و سوختگی ایجاد می کند و پوست بینی بعد از آسیبی که به آن وارد شده شروع به ترمیم خود می کند.

برای اینکه نتیجه بهتر و زودتری از جراحی بینی با لیزر بگیرید، باید مراقبت های لازم بعد از جراحی را انجام داده در غیر اینصورت بی توجهی به آن می تواند آسیب های ناخوشایندی برای فرد به دنبال داشته باشد.

جراحی بینی با لیزر برای چه افرادی مناسب است؟

به طور قطع می دانید برای انجام هر نوع جراحی، به خصوص جراحی بینی با لیزر حتما باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید. اما در کل باید بگوییم این نوع جراحی برای همه افراد مناسب نمی باشد. مهمترین عاملی که نشان می دهد کدام افراد می توانند بینی خود را با لیزر جراحی کنند، نوع پوست آنها می باشد؛ در بیانی واضح تر افرادی که پوست آفتاب خورده یا برنز دارند، یا افرادی که مشکلات انعقاد خون داشته و همینطور افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند و مجبور به استفاده انسولین هستند، مناسب جراحی بینی با لیزر نیستند.

عمل لیزر بینی مناسب افراد با بینی های گوشتی

شرایط های موجود برای جراحی بینی با لیرز چیست؟

 

• شرایط جسمی و روانی مناسب

• دارای شرایط سنی مناسب

• انواع اختلالات لخته های خونی وجود نداشته باشد

• انجام چکاپ ها و آزمایشات لازم

• مراجعه به متخصصین و پزشکان زیبایی

• کسانیکه اقدام به برنزه کردن پوست خود کرده اند باید بدانند برای انجام عمل بینی با لیزر محدودیت داشته و قبل از اقدام حتما باید با متخصص مربوطه مشورت های لازم را انجام دهند.

• همچنین بیمارانی که مبتلا به دیابت بوده و از انسولین استفاده می کنند هم باید قبل از انجام عمل بینی با لیزر با پزشک متخصص خود مشورت کنند.

مزایای استفاده از لیزر برای جراحی بینی

 

عمل بینی با لیزر دارای مزیت های زیر می باشد:

• دوره بهبود سریع تر

• برطرف نمودن مشکلات بافت بینی

• استفاده کمتر از روش های جراحی

عوارض لیزر بینی چیست؟

همانطور که می دانید که هر عملی از عوارض خاص خود برخودار است که بعد طی دوره خود رفع خواهد شد. بسیاری از افراد هستند که زیباییشان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ پس برای افرادی که بینی خود را با لیزر جراحی می کنند پیشنهادی که داریم این است که بعد از عمل و برای حفظ زیبایی و زودتر درمان شدن از روغن آرگان گیاهی استفاده کنند.

مدت زمان عملی بینی با لیزر چقدر می باشد؟

عمل جراحی با لیزر برای بینی در حدود 1 الی 2 ساعت طول خواهد کشید. همینطور بعد از مدت یک یا دو روز می توانید فعالیت عادی خود را داشته باشید.

مراقبت بعد از عمل بینی با لیزر فراموش نشود

برای عمل بینی با لیزر نیاز به بیهوشی است؟

بسیاری از افراد که می خواهند بینی خود را با لیزر جراحی کنند این سوال پیش می آید که آیا برای انجام این عمل نیاز به بیهوشی است یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم خیر و درمان به صورت بی حسی موضعی صورت خواهد گرفت.

مراقبت های بعد از عمل بینی با لیزر

مراقبت های پس از جراحی بینی توسط لیزر، همانند روش های مراقبتی آفتاب سوختگی شدید می باشد. همچنین بعد از جراحی بینی پوست بینی باید با استفاده از شوینده ملایم پوست، با ملایمت شسته شود و شدیدا توصیه می شود از سایش پوستت جلوگیری شود.

قیمت عمل جراحی لیزر بینی چقدر است؟

مانند سایر جراحی بینی که برای هر دکتر متخصص بینی از قیمت متفاوت برخوردار بوده و از مقدار ثابتی ندارد، جراحی بینی با لیزر نیز همینطور است. باید بدانید که جراحی با لیزر نیز یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود و در ردیف بیمه قرار نخواهد گرفت. پس باید مراقب باشید چه هزینه ای را پرداخت می کنید. پس قبل از اقدام به عمل با لیزر، اطلاعات لازم در خصوص قیمت را کسب کرده و از دکترهای متخصص یا کلینک های جراحی زیبایی مشورت بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی